دانستنیها

از کجا بفهمیم شریک عاطفیمون آدم خسیسی هستش؟ | با این ترفندا از شوهرت خسیست به راحتی پول بگیر

سایت سرگرمی روز :

نشانه های شوهر خسیس

 

۱-هنگام درخواست پول عصبانی می‌شود

یکی از اصلی ترین خصوصیات شوهر خسیس، عصبانیت هنگام درخواست پول است. شوهری که خساست داشته باشد هیچ علاقه ای به پرداخت پول ندارد. اما زمانی که از آنها پول نمی‌خواهید با شما خوش برخورد هستند

۲- همیشه از شرایط مالی ناله می‌کند

شوهر خسیس دائم در حال گله مندی از شرایط مالی است. و از وضعیت اقتصادی خود ناله می‌کند. اما این ناله ها در صورتی است که پول در حساب بانکی او فراوان است. اما به شیوه ای رفتار می‌کند که همه تصور می‌کنند او در وضعیت مالی بد گیر افتاده است.

۳- شوهر خسیس هرگز برای شما کادو نمی‌خرد

یکی از نشانه ها و خصوصیات اخلاقی شوهر خسیس، عدم خرید کادو است. شوهری که خساسات داشته باشید هرگز برای کادو هزینه نمی‌کند. اما نباید انتظار کادوهای روزانه داشته باشید. در هر مراسمی مانند تولد و سالگرد ازدواج باید انتظار کادو داشته باشید. در غیر اینصورت باید به خساست همسر خود شک کنید.

۴- در مورد پس انداز های شما کنجکاو است

کنجکاوی در رابطه با پس انداز های شما نشان از شوهر خسیس است. همسری که دائم در تجسس پول های شما است و در مورد حقوق شما بسیار کنجکاو است، اصلا همسر خوبی برای شما نخواهد شد. شوهر خسیس زمانی که متوجه پس انداز و میزان حقوق شما شود، همه را درخواست می‌کند، در صورتی که خودش پول زیادی دارد.

۵- برای به دست آوردن رویاهایش تلاش نمی کند.

افرادی که رویاهای بزرگ زیادی در سر دارند اما برای رسیدن به آن تلاش نمی کنند معمولا انسان های خسیسی هستند. اگر مردی که قصد ازدواج با مردی را دارید که مدام از آرزوهای زیادی صحبت می کند اما تا به حال به هیچ کدام از آن ها نرسیده است، دست نگه دارید. بر خلاف چیزی که به نظر می رسد این مورد از ویژگی های شوهر خسیس است.

۶- از دوستان پولدارش زیاد صحبت می کند.

از ویژگی های شوهر خسیس این است که زیاد درباره دوستان پولدارش صحبت می کند. به طور معمول کسانی که خودشان ولخرج نیستند درباره دوستان ولخرج شنا زیاد صحبت می کنند. از هدیه های گران قیمت دوستش صحبت می کند و او را به خاطر دست و دلبازی اش ستایش می کند.

۷- قرارهایش را در خانه برنامه ریزی می کند.

افرادی که خسیس هستند معمولا از رفتن به کافی شاپ یا رستوران واهمه دارند. اگر می بینید که شوهرتان دوستان یا همکارانش را به خانه دعوت می کند، ممکن است فکر کنید که این از ویژگی های شوهر خسیس است. چنین افرادی غذاهای رستوران یا کافی شاپ را گران می دانند و ترجیح می دهند که ملاقات هایشان را در خانه انجام دهند

۸- از خانواده اش حمایت مالی نمی کند.

این مورد یکی از بدترین و در عین حال زننده ترین ویژگی های شوهر خسیس است. کسی که توانایی مالی دارد و می تواند از خانواده اش حمایت کند اما این کار را انجام نمی دهد قطع به یقین انسان خسیسی است. هیچ بهانه ای در دنیا وجود ندارد که شما از خانواده تان حمایت نکنید. این موضوع هم چنین یک معیار خوب برای رفتار با شوهر خسیس است.

۹- حتی برای خود پول خرج نمی‌کند

اگر شریک احساسی شما حتی برای خودش پول خرج نمی‌کند، شوهر خسیسی دارید. شوهر خسیس حتی علاقه به خرید لباس و وسایل ضروری برای خود ندارد. همیشه نا مرتب و ژولیده به نظر می‌رسد. در صورتی که شرایط خرید هر چیزی را به راحتی دارد.

نحوه برخورد با شوهر خسیس

۱-برای او هدیه بخرید

اکثر مردان ایده ای برای خرید هدیه ندارند. بنابراین برای اینکه غیر مستقیم به او ایده بدهید، برایش هدیه تهیه کنید. البته بدون هیچ مناسبتی برای او هدیه بخرید تا به این کار عادت کند و برای جبران زحمات شما نیز هدیه تهیه کند.

۲- او را از نیازهای خود مطلع کنید

یکی از راهکارهای برخورد با شوهر خسیس، مطلع کردن او از نیازهای خود است. برخی از مردان هرگز نمی‌دانند که چگونه باید نیازهای همسرشان را بر طرف کنند. و در این صورت به خسیس بودن متهم می‌شود. بنابراین بهترین کار مطلع کردن شوهر خسیس از نیازهای خود است.

۳-  درخواست خود را به صورت علنی بیان کنید

برای نحوه برخورد با شوهر خسیس، باید نیازهای خود را به صورت علنی به او بیان کنید. البته که نباید موضوع را با تحقیر و تهدید بگویید. با آرامش همسرتان را مطلع کنید. با آرامش تمام به همسرتان بگویید که این رفتار تو باعث می‌شود برای خرید کوچکترین وسیله از دیگران پول قرض کنم!

۴- ایجاد منبع مالی برای خودمان

اگر فردی شوهر خسیسی دارد قطعاً باید در مواردی به توانایی های خود و دستاوردهای خود اتکا کند. ایجاد یک منبع مالی و کسب میزانی درآمد باعث میشود در زندگی بتوانیم بسیاری از هزینه های جانبی خود را خود متقبل شویم.

قطعاً هیچ کسی نمیتواند فرد خسیسی را راغب به خرج کردن پول هایش بکند، بنابراین نشستن و گلایه کردن از همسر خسیس هیچ دستاوردی به غیر از ایجاد احساس ناخوشایند و نا امیدی بیشتر برای هیچ کسی ندارد اما ایجاد فرصتی برای به دست آوردن میزانی از درآمد میتواند شرایط را در کوتاه مدت کمی بهتر از قبل کند

۵- داشتن مبلغ مشخصی به عنوان خرجی

اگر همسر فردی خسیس باشد، میتوانند با توافقی ضمنی مبلغ مشخصی را به عنوان خرجی در نظر بگیرند و آن را به صورت ماهیانه دریافت کنید. این پول کم یا زیاد قطعاً فقط برای خود او است و میتواند به هر نحوی که بخواهد و مایل باشد آن را خرج کند. از این رو فرد میداند که در طول یک ماه به چه میزانی پول دارد و چگونه میخواهد پول خود را خرج کند و به همان میزان بحث ها بر سر خساست و یا خرج نکردن کمتر میشود.

 اگر ۵ مورد ذکر شده روی شوهر خسیس شما تاثیر چندان زیادی نداشت این اقدامات لازم را انجام دهید

۱-ابتدا به صورت جدی و قاطعانه در مورد این موضوع بدون پرخاشگری صحبت کنید.

۲- در صورتی که خساست به مرحله ای رسیده است که فکر می کنید خود فرد هم آسیب می بیند حتماً فرد خسیس باید به روانشناس مراجع کند. او باید بفهمد که خساست او به یک روش اقتصادی برای بهتر شدن اوضاع خانواده ارتباط ندارد زیرا آخرین مسافرت و تفریح خود را نیز به یاد ندارد.

۳- اگر همسر شما برای درمان مقاومت کرد خود شما با یک روانشناس مشاوره بگیرید تا نحوه برقراری ارتباط درست و کاهش دادن خساست همسرتان را به شما آموزش دهد.

منبع: نمناک

منبع: سرگرمی روز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید