دانستنیها

چگونه مرد دلخواهم را جذب کنم؟ | جذب مرد مورد علاقه برای ازدواج

به گزارش راه پایدار و

سایت سرگرمی روز :

جالب است که قانون جذب در زمینه جذب عشق یا همسر و شوهر ایده‌آل هم راهکارهای مختلفی را ارائه می‌دهد. درباره علمی و کاربردی بودن قانون جذب بحث‌ها و چالش‌های زیادی وجود دارد، بااین‌حال قانون جذب مسائلی را مطرح می‌کند که از نقطه نظر علمی هم قابل بررسی بوده و برای افزایش انگیزه و جهت دادن به شما در جهت آرزوها یا خواسته‌های‌تان مفید است. در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی تکنیک‌های مطرح شده در این زمینه پرداخته و به شما کمک کنیم مرد مورد علاقه‌تان را با همان ویژگی‌های مدنظرتان پیدا کنید. بنابراین اگر دختر مجردی هستید که تاکنون نتوانسته‌اید مرد ایده‌آلتان را پیدا کنید.

قانون جذب مردان چیست

یکی از مطالب مفیدی که در قانون جذب بیان می‌شود این است که ما مسئول تمام اتفاقات خوب و بدی که هستیم، در زندگی برایمان پیش می‌آید. چنانچه متوجه باشیم که به چه موضوعی بیشتر از همه فکر می‌کنیم و روی چه موضوعی متمرکز شده‌ایم، این افکار تاثیر قابل توجهی بر زندگی‌مان خواهد گذاشت، چراکه افکار ما چشم‌اندازمان را نسبت به زندگی و آینده‌مان شکل داده و تاثیر بسیاری بر احساسات و رفتارهای‌مان دارند.

قانون جذب به ما می‌گوید که باور کنیم خالق آینده خود هستیم و با تجسم کردن و جذب کردن هر آنچه که می‌خواهیم، می‌توانیم کنترل آینده‌مان را به دست بگیریم. البته این فقط محدود به آینده شغلی و اقتصادی نمی‌شود و بر زندگی عشقی‌مان نیز اثر می‌گذارد. البته این به این معنی نیست که فقط فکر کردن و تجسم کردن برای رسیدن به مرد دلخواه یا هر هدف دیگری کافی است، بلکه این تصویرسازی‌ها باعث ایجاد انگیزه و امید و شکل گرفتن افکار مثبت‌تری در ذهن می‌شود، در نتیجه شما را به اهداف‌تان در دنیای واقعی نزدیک‌تر کرده و مسیر رسیدن به مرد ایده‌آل را برای‌تان هموارتر می‌کند.

بنابراین زمانی که می‌خواهید خواسته‌های قلب‌یتان را درزندگی‌تان پیاده کنید و مرد ایده‌آلتان را جذب کنید، مراقب باشید که چه مردی را در رویاهایتان تصور می‌کنید. برای مثال اگر خودتان را در کنار مرد مغروری تصور کنید که شما را تحت کنترل دارد، به احتمال زیاد در نهایت با مرد خودپسند و خودرایی ازدواج می‌کنید که می‌خواهد شما را تحت تسلط داشته باشد. بنابراین افکارتان را برای جذب پسر نظر بگیرید.

بانوان معمولاً خجالتی‌تر از آقایان هستند، به ویژه وقتی پای شروع صحبت و رابطه با یک مرد به میان می‌آید. بانوان بر اساس باورهای سنتی انتظار دارند که مرد مورد علاقه‌شان به آن‌ها نزدیک شود، به آن‌ها علاقمند شود و به این ترتیب بنیان یک رابطه رضایت‌بخش و پایدار شکل بگیرد. اما اکثر مردان متاسفانه آنقدر باهوش نیستند که به رازهای نهفته در قلب یک زن پی ببرند و فکرش را بخوانند، در نتیجه هیچ گاه رابطه‌ای شکل نمی‌گیرد. نگران نشوید، در ادامه با تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید و می‌توانید از آن‌ها به نفع خودتان استفاده کنید و به مرد رویاهایتان برسید.‌

بکارگیری قانون جذب برای جذب پسر دلخواه

با در پیش گرفتن مراحل زیر می‌توانید از قانون جذب برای رسیدن به مرد با ویژگی‌های دلخواه‌تان کمک بگیرید:

برای پذیرش عشق آماده شوید

نخستین و مهمترین کاری که باید در راه جذب پسر برای ازدواج انجام دهید، این است که روی خودتان متمرکز شوید. شاید به نظرتان عجیب برسد، که باید برای جذب مرد دلخواهتان روی خودتان تمرکز کنید، اما قبلا هم گفتیم که افکار و ذهنیات شما روی آن‌چه به دست می‌آورید اثر دارد. بنابراین بسیار مهم است که چه چیزی می‌خواهید و به چه فکر می‌کنید. زمانی که منتظر هستید عشق درِ خانه‌تان را بزند و با مردی ایده‌آل آشنا شوید، برای خودتان نیز وقت بگذارید. به افکارتان توجه کنید، چرا که این افکار و تصورات نخستین گام برای جذب پسر ایده‌آل است.

از خودتان بپرسید که آیا واقعاً برای جذب عشق آماده هستید. این پرسش سوال بسیار مهمی است که اکثر بانوان فراموش می‌کنند از خودشان بپرسند و بعدها، حتی بعد از رسیدن به مرد رویاهایشان از این بی‌توجهی پشیمان می‌شوند. نخستین گام برای جذب مرد دلخواه این است که ذهنیت پذیرش عشق را در خودتان ایجاد کنید. باید مطمئن باشید که برای قبول تعهد و مسئولیت آماده هستید و می‌خواهید که با وارد شدن یک مرد به زندگیتان به کمال برسید. ایجاد چنین ذهنیتی مهم است، اما باید این آمادگی را به نحوی فعال و زمانی که شاد هستید و احساس خوبی درباره خودتان دارید، در ذهن و قلبتان بپرورانید، چون فقط در این شرایط رضایت‌بخش است که می‌توانید به روشنی درباره خودتان و خواسته‌هایتان فکر کنید. زمانی که ناراحت و ناراضی هستید، زمان خوبی برای گرفتن تصمیم‌های مهم و فکر کردن به آینده نیست.

روابط گذشته را حل و فصل کنید

قبل از آن که گام بعدی را بردارید و برای جذب پسر مورد علاقه‌تان دست به کار شوید، باید برای همیشه با گذشته خداحافظی کنید و گذشته را به گذشته بسپارید. حسرت‌ها و ناامیدی‌ها را رها کنید، از فکر کردن دربارهی “ای کاش”ها و “چه میشد اگر”ها دست بردارید و پشیمانی از این که چرا کارهای بیشتری برای نجات دادن رابطه‌های قبلیتان نکردهاید، را متوقف کنید.اکنون زمان آن رسیده است که همه چیز را از نو شروع کنید. حتی اگر حس می‌کنید که نمی‌توانید دوست پسر سابقتان  را فراموش کنید و از غم شکست خوردن در رابطه قبلیتان رها شوید، لازم است که برای جذب مرد دلخواهتان روی حال و آینده متمرکز شوید.البته منظورمان این نیست که منکر گذشته‌تان شوید و روابط گذشته را کاملاً از ذهنتان پاک کنید. همگی ما از گذشته، به ویژه رابطه‌های شکست خورده درس می‌گیریم، اما اگر می‌خواهید زندگی جدیدی را شروع کنید، ذهنتان را باید روی آینده متمرکز کنید.

با اعتماد به نفس و سپاسگزار باشید

قبل از آن که روی جذب پسر مورد علاقه‌تان متمرکز شوید، باید به آرامش درونی برسید. بر تردیدها و نگرانی‌هایتان غلبه کنید و خودتان را باور کنید.هر چقدر هم که کسی را دوست داشته باشید، اگر از صمیم قلبتان باور نکنید، که سرانجام میتوانید به او برسید، فایده‌ای ندارد. اگر دائماً به این فکر کنید که آیا مرد مورد علاقه‌تان واقعاً برای شما مناسب است یا خیر و مدام درگیر شک و تردید باشید، دیگران نیز این شک و تردید شما را درک خواهند کرد و فرصت یافتن عشق برای‌تان محدود می‌شود.شاد بودن و سپاسگزار بودن برای داشته‌هایتان را هم فراموش نکنید. اگر از منفی‌بافی دست بردارید و نیمه پر لیوان را ببینید، این مثبت‌اندیشی تاثیر چشمگیری بر کل زندگی، از جمله روابط عاشقانه‌تان خواهد گذاشت.

لیست دقیقی از ویژگی‌های دلخواهتان بنویسید

باید بدانید که چه می‌خواهید و از خواسته‌های خود مطمئن باشید. اکنون که تصمیم خود را برای افتادن در دام عشق گرفته‌اید، بهترین زمان برای این است که فهرستی از خصوصیات مرد ایده‌آل برای ازدواج و رابطه رویایی خود تهیه کنید. عجله نکنید و سر فرصت در این باره فکر کنید، تجسم کردن زندگی دلخواهتان کمک می‌کند تا فهرست دقیق‌تر و منطقی‌تری تهیه کنی د.برای مثال بعضی دخترها پسری را دوست دارند که جذاب و خوش اندام باشد، اما عدهای مردهای شوخ و بذله‌گو را ترجیح ‌می‌دهند. مهم نیست که در جستجوی مردی خلاق و رویایی هستید یا مردی جدی و باانگیزه، در هر حال باید مردی را تصور کنید که بتواند شما را خوشبخت کن د.بنابراین در افکارتان غوطه‌ور شوید و ویژگی‌های مرد دلخواهتان را یادداشت کنید. این کار را با توجه و صداقت انجام دهید و خصوصیات مدّنظرتان را واضح و دقیق بنویسید. البته منظورمان این نیست که باید دقیقاً بدانید که در جستجوی چه مردی هستید. به جای فکر کردن به جزئیات بسیار ریز روی شخصیت کلی و ویژگی‌های اصلی متمرکز شوید. مردی را تصور کنید که می‌توانید با او شاد باشید، مردی که بتوانید به او تکیه کنید و با او احساس راحتی کنید.

باور داشته باشید مرد ایده آل جذب شده است

تصویرسازی شرایط دلخواه‌تان گامی مهم در راه رسیدن به خواسته‌تان است. باور داشته باشید که به مرد رویاهایتان رسیده‌اید و اوضاع بر وفق مرادتان پیش میرود. تجسم کنید که زندگی ایده‌آلی با مرد دلخواهتان دارید، این تصورات باعث می‌شود که رویاهایتان درباره زندگی مشترک بزرگتر و بهتر شود و شناخت بهتری از خود پیدا کنید. ضمن اینکه انگیزه و امیدتان را برای یافتن مرد ایده‌آل افزایش می‌دهد. هر روز ساعتی را به رویاهایتان اختصاص دهید و به وقایع و اتفاقاتی فکر کنید که دست دارید در زندگی مشترکتان رخ دهد. باید باور کنید که با مرد ایده‌آل‌تان ازدواج کرده‌اید و زندگی شاد و رضایت‌بخشی دارید.

یک گام مهم در راه جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج این است که باور کنید این اتفاق رخ داده است. هر چقدر هم که تلاش کنید و برنامه‌ریزی داشته باشید، اگر از صمیم قلب باور نداشته باشید که روزی این مرد ایده‌آل شما را پیدا خواهد کرد، تلاش‌های‌تان کمرنگ و بی‌نتیجه می‌شوند.اگر مجرد هستید و مدت‌ها است که درگیر رابطه عاشقانه‌ای نشده‌اید، شاید برایتان سخت باشد که مردی را در کنار خود مجسم کنید، اما نباید نگران و ناامید بشوید. همچنان شکرگزار نعمت‌های زندگیتان بمانید، روی خودتان تمرکز کنید و اطمینان داشته باشید که عشق و پسر دلخواهتان را به زودی پیدا خواهید کرد.

برای جذب مرد ایده آل دست روی دست نگذارید

نکته طلایی درباره قانون جذب اینجاست. بسیاری از افراد قانون جذب را تا اینجا قبول دارند؛ یعنی فقط می‌خواهند با تجسم و تصویرسازی و انرژی مثبت، به آن‌چه می‌خواهند برسند. اما این امکان پذیر نیست! تا زمانی که تصورات و افکارتان تبدیل به رفتارهای مثبت نشوند، تغییری در زندگی‌تان رخ نخواهد داد. درواقع کار اصلی‌تان حالا شروع می‌شود. بنابراین حال که سرزمینی رویایی را در تصوراتتان خلق کرده‌اید که در آن رابطه‌ای بی‌عیب و نقص با مرد دلخواهتان دارید، زمان آن رسیده است که گام بعدی را بردارید و برای جذب پسری که کاملاً با تصوراتتان مطابقت داشته باشد، دست به کار شوید و دامنه فعالیت‌های اجتماعیتان را گسترش دهید. فکر نکنید که خیالبافی‌های عاشقانه برای جذب مرد دلخواهتان کافی است، تا به این مرحله افکارتان را مثبت کرده‌اید و اکنون زمان آن رسیده است تا واکنش مثبتی از این تلاش‌ها و تصورات بگیرید. این تمرین را با باور کردن خودتان و بهبود ظاهرتان شروع کنید. ایمان داشته باشید که می‌توانید مرد ایده‌آلتان را جذب کنید و از چهاردیواری خانه و محل کارتان بیرون بیایید. آشنا شدن و معاشرت با افراد جدید شانس ملاقات با پسر مورد علاقه‌تان را افزایش می‌دهد.

قانون جذب به روش‌ها و اصولی اشاره می‌کند که می‌تواند به افراد در راستای رسیدن به خواسته‌ها و اهداف‌شان کمک کند. یکی از این خواسته‌ها جذب مرد دلخواه است. یکی از اصولی که قانون جذب مطرح می‌کند این است که “به آنچه می‌خواهی اتفاق بیفتد فکر کند و آن را تصور کن”. وقتی با نگاه علمی به این اصل نگاه کنیم می‌بینیم تا حد زیادی صحیح است. آنچه به آن فکر می‌کنیم، چشم‌انداز و انتظارات ما را از دنیا تعیین می‌کند و روی رفتارهای‌مان تاثیر می‌گذارد. اگر فکر کنید عشق واقعی وجود ندارد، همین فکرتان را زندگی می‌کنید. یعنی طوری رفتار می‌کنید که واقعا از یافتن عشق واقعی محروم شوید. اما اگر باور کنید عشق واقعی وجود دارد، بدانید که مرد ایده‌آل‌تان دقیقا چه ویژگی‌هایی دارد و از او چه می‌خواهید، باور کنید که او را خواهید یافت و زندگی با او را تصور کنید، در مسیر یافتن او قرار می‌گیرید. اما نکته مهم اینجاست که فکر کردن و تصور کردن تنها شما را به جایی نمی‌رساند. بعد از ایجاد تفکر مثبت، باید دست به عمل بزنید.

 

منبع: سرگرمی روز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *