کسب و کار

معرفی هتل های جزیره قشم برای تجربه لذت‌بخش فصل پاییز

هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که جنوب کشور زیبا نیست. دریای زیبای خلیج فارس آنقدر نیلگون و شفاف است که می‌توانید از زیبایی آن نهایت لذت را ببرید. اما به هر حال شهرهای جنوبی کشور مانند قشم در روزهای گرم سال بسیار گرم هستند و سفر به آن ها، به غیر از مواقع ضروری منطقی نیست. برای تجربه لذت بخش سفر به قشم، بهتر است که نیمه دوم سال را برای سفر خودتان انتخاب کنید. فصل پاییز و فصل زمستان، دو فصل منحصر به فرد برای سفر به قشم محسوب می‌شوند. رزرو هتل های جزیره قشم در فصل پاییز، به شما امکان یک تجربه عالی برای سفر به قشم را می‌دهد. فقط کافیست که از میان انواع هتل های جزیره قشم، بهترین هتل هایی که امکانات خوبی دارند و قیمت رزرو آن ها در فصل پاییز ارزان است را انتخاب کنید.

سفر به قشم در فصل پاییز؛ بهترین زمان سفر رویایی

شهرهای جنوبی ایران آب و هوای گرمی دارند و این موضوع باعث شده تا تعداد مسافرین آن‌ها کاهش پیدا کند. با این حال در روزهای خنک پاییزی، سفر به چنین شهرهایی می‌تواند لذت بسیار زیادی برای شما داشته باشند. چون در این روزها هوای شهرهای جنوبی کشور مانند قشم بسیار متعادل است و به شما لذت یک سفر به یادماندنی را می‌دهد.

قشم مقصد خوبی برای خرید لوازم خانگی، لباس و بازدید از دریای جذاب قشم است. اگر می‌خواهید به قشم سفر کنید و از سفر خودتان نهایت لذت را ببرید، کافیست که فصل پاییز را با برگ‌های جذاب رنگی خودش برای سفر به قشم انتخاب کنید.

بهترین هتل های جزیره قشم برای سفر در فصل پاییز

اگر می‌خواهید بهترین هتل های زنجیره قشم را برای سفر به این جزیره در فصل پاییز انتخاب کنید، ابتدا باید بودجه خودتان را مشخص کنید. شهر قشم در روزهای پاییزی پذیرای مهمانان نسبتا زیادی است؛ اما باز هم هزینه‌های رزرو هتل در پاییز چندین زیاد نیست. بنابراین، می‌توانید هر یک از هتل های قشم را برای سفر ارزان قیمت خودتان به جزیره قشم انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که هر یک از هتل های جزیره قشم امکانات متنوعی را به مسافرین ارائه می‌کنند. شاید شما نیازی به دریافت این امکانات نداشته باشید و بتوانید با یک هتل ارزان‌تر در هزینه‌های خودتان برای رزرو هتل صرفه جویی کنید. با ما همراه باشید تا بهترین هتل های جزیره قشم را برای سفر در فصل پاییز به شما پیشنهاد کنیم.

بهترین هتل های جزیره قشم برای سفر در فصل پاییز

معرفی هتل های جزیره قشم برای تجربه لذت‌بخش فصل پاییز

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم ، یکی از هتل های گران قیمت قشم است. این هتل ۴ ستاره امکانات متنوعی را از جمله ماساژ و خدمات اسپا به شما ارائه می‌کند که می‌توانید در روزهای نیمه خنک پاییز قشم، از آن‌ها برای رسیدن به احساس آرامش کمک بگیرید. در هتل آوینا قشم رستوران تمیزی وجود دارد که امکان سرو غذاهای خوش طعم در آن برای شما فراهم شده است.

این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های نسبتا کوچک، اما با ظاهر جذاب است. اتاق‌های این هتل یا نمای رو به محوطه دارند، یا نمای رو به شهر که هر دو زیبایی فوق العاده‌ای در شب‌های قشم برای شما به ارمغان خواهند آورد. می‌توانید از کافی شاپ هتل آوینا قشم نیز برای میل کردن نوشیدنی‌های گرم و سرد استفاده کنید.

هتل ایرمان قشم

هتل ایرمان قشم یکی از هتل های جزیره قشم با کیفیت بالا است. این هتل دارای امکانات متنوعی بوده که می‌توانید برای داشتن یک اقامت لذت بخش در روزهای پاییز از آن‌ها کمک بگیرید. این هتل به دلیل داشتن امکانات رفاهی خوب، در گروه هتل های گران قشم قرار گرفته است. اما از نظر نظافت و کیفیت خدمات، خیالتان از این هتل راحت باشد.

اتاق‌های این هتل بسیار نوساز و مدرن هستند. صبحانه بوفه نیز برای مهمانان این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و می‌توانید هر روز برای میل کردن صبحانه، به رستوران بروید. کافی شاپ این هتل نیز لذت نوشیدن قهوه گرم و نوشیدنی‌های خنک را در ظهرهای نسبتا گرم پاییزی به شما می‌دهد. در اتاق‌های این هتل امکان استفاده از اینترنت بی سیم و رایگان وجود دارد. پس می‌توانید به راحتی به کارهای روزمره خودتان برسید و از اینترنت پرسرعت این هتل استفاده کنید.

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم یکی از بهترین هتل های جزیره قشم برای اقامت در فصل پاییز و رفتن به مراکز خرید برای خرید است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته و دسترسی را برای افرادی که با هدف خرید به قشم سفر کرده‌اند، راحت می‌کند. این هتل ۴ ستاره امکانات متنوعی دارد. از رستوران با غذاهای خوشمزه بگیرید تا یک کافی شاپ که نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه را سرو می‌کند.

هتل هانی قشم دارای اتاق‌های ۱ تخته تا ۴ تخته است. بسته به جمعیت خانواده خودتان می‌توانید هر یک از اتاق‌های این هتل را انتخاب کنید. قیمت هتل هانی قشم نسبت به هتل آوینا مناسب‌تر است. با این حال اگر به دنبال هتل های قشم با قیمت بسیار ارزان هستید، شاید بهتر باشد که به سراغ هتل های ۳ ستاره و ۴ ستاره بروید.

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم یکی از بهترین هتل های جزیره قشم با امکانات رفاهی خوب است. اگر به دنبال یک هتل در نزدیک دریا می‌گردید که هر روز صبح با صدای دل انگیز آب و دریا در آن از خواب بیدار شوید و شب‌ها نیز غروب آفتاب را از طریق اتاق‌های هتل تماشا کنید، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

هتل خلیج فارس قشم دارای اتاق‌های ساحلی است و ظاهر آن با هتل های معمولی متفاوت است. با این حال نزدیکی به دریا و لذت قدم زدن در کنار ساحل در صورت اقامت در این هتل، می‌تواند برای شما لذت بخش باشد. هتل خلیج فارس دارای یک رستوران اختصاصی نیز هست که می‌توانید برای میل کردن غذا از آن استفاده کنید.

هتل ارم قشم

بدون شک هتل ارم قشم با داشتن یک رستوران با نمای دریا، می‌تواند بهترین انتخاب برای سفر شما به قشم باشد. اگر دوست دارید در یک هتل آرام و تمیز اقامت داشته باشید که قیمت آن نسبتا مناسب باشد، هتل ارم قشم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این هتل دارای اتاق‌های تمیز و با ظاهر مدرن است. رستوران ۲ طبقه این هتل غذاهای خوشمزه را به شما ارائه می‌کند تا بتوانید لذت میل کردن غذاهای مختلف را به خودتان بدهید.

هتل ارم قشم دارای اتاق‌های متنوع با کلاس‌های مختلف است. افراد می‌توانند بر اساس بودجه خودشان هر یک از اتاق‌های این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. این هتل به شما امکان استفاده از اینترنت رایگان را نیز می‌دهد. بنابراین، می‌توانید هر زمانی که نیاز داشتید با خانواده و دوستان خودتان از طریق اینترنت تماس بگیرید.

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم یکی از بهترین هتل های جزیره قشم برای افرادی است که به دنبال یک هتل با ویو دریا می‌گردند. این هتل دارای امکانات بسیار خوبی بوده و می‌تواند به شما لذت یک اقامت به یادماندنی را در روزهای پاییزی بدهد. نزدیکی این هتل به دریا باعث شده تا مسافرین بتوانند عصرهای خنک پاییزی را در کنار دریا سپری کنند. همچنین اتاق‌های خاصی از این هتل نیز دارای ویو دریا هستند که رزرو آن‌ها برای افرادی که به صدا و بوی دریا علاقه مند هستند، بسیار لذت بخش خواهد بود.

هتل ساحل طلایی قشم یک هتل ۴ ستاره با پارکینگ سرپوشیده اختصاصی است. در این هتل یک رستوران ساخته شده که می‌توانید برای سرو غذاهای خوش طعم و لذیذ از آن استفاده کنید. همچنین یک کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارد که می‌توانید برای میل کردن نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه به آن جا بروید. این هتل ۴ ستاره جزیره قشم به دلیل داشتن امکانات رفاهی خوب، برای افرادی که علاقه مند به داشتن اقامت رویایی در نزدیکی دریا دارند، بسیار عالی است.

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم مانند هتل ساحلی طلایی قشم، یک هتل ۴ ستاره در این جزیره محسوب می‌شود. هتل های جزیره قشم ۴ ستاره، جزء هتل های لوکس و منحصر به فردی‌اند که می‌توانید اقامت راحتی در آن‌ها داشته باشید. اما امکانات هر کدام از آن‌ها با هم متفاوت است. برتری هتل آتامان قشم نوساز بودن آن است. به همین خاطر اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که کیفیت و مدرن بودن ظاهر اتاق‌های هتل بای شما مهم است، می‌توانید هتل آتامان قشم را انتخاب کنید.

اکثر اتاق‌های هتل آتامان قشم، دارای ویو خیابان هستند. می‌توانید درختان رنگی پاییزی را از طریق پنجره این هتل مشاهده کنید و از دیدن آن‌ها نهایت لذت را ببرید. هتل آتامان قشم به دلیل نزدیکی به مجتمع سیتی سنتر، قلع پرتغالی و … محبوبیت بسیار زیادی در میان مسافرین دارد. این هتل دارای رستوران نیز هست که می‌توانید صبحانه را به صورت رایگان سرو کنید و برای میل کردن ناهار و شام هزینه پرداخت نمایید.

هتل آرتا قشم

بهترین هتل قشم برای پاییز

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم یکی دیگر از هتل های جزیره قشم نزدیک به دریا است. این هتل ۴ ستاره تقریبا نزدیک به قلعه پرتغالی‌ها و مراکز تفریحی و تجاری مختلفی قرار دارد. به همین خاطر از نظر موقعیت جغرافیایی می‌توان این هتل را به عنوان یکی از بهترین‌های قشم شناخت. هتل آوینا قشم دارای اتاق‌های متعدد است که ویو هر کدام رو به دریا است. به همین خاطر اگر دوست دارید دریای نیلگون خلیج فارس را هر روز نگاه کنید، این هتل بهترین هتل برای اقامت شما در فصل پاییز است.

یکی از نقاط مثبت هتل آرتا قشم وجود یک رستوران با غذاهای باکیفیت در آن است. به طوری که افراد می‌توانند بدون نیاز به خارج شدن از هتل، غذاهای خوشمزه سرو شده در این رستوران را میل کنند و نهایت لذت را ببرند. اگر عادت به نوشیدن یک فنجان قهوه در طول روز دارید، می‌توانید از کافی شاپ این هتل استفاده کنید و نوشیدنی‌های گرم و سرد بر پایه قهوه و آبمیوه‌های طبیعی را میل کنید.

هتل های جزیره قشم ارزان قیمت

تا به اینجای مقاله چندین هتل ۴ ستاره و ۳ ستاره قشم را به شما معرفی کردیم که هر کدام امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را به شما ارائه می‌کنند. اما به هر حال ممکن است هزینه رزرو این هتل های قشم برای برخی از افراد بالا باشد و بخواهند برای کاهش هزینه‌های خودشان به سراغ هتل های ارزان قیمت بروند. هتل های قیمت مناسب در جزیره کیش کم نیستند. اکثر آن‌ها ۲ ستاره یا ۳ ستاره هستند و می‌توانند امکانات خوبی را به مسافرین خودشان ارائه کنند.

قیمت هتل های جزیره قشم ارزان بستگی به نوع هتل، تعداد نفرات، وجود صبحانه رایگان در هتل و عوامل مختلف دیگری نیز دارد. بهتر است که بر اساس امکاناتی که برای هر یک از هتل های ارزان قیمت قشم به شما توضیح می‌دهیم، هر کدام را انتخاب کرده و با توجه به قیمت رزرو، هر کدام از این هتل های قشم را انتخاب نمایید.

هتل آلاله مرکزی قشم

هتل آلاله مرکزی قشم یکی از بهترین هتل های جزیره قشم، هتل آلاله مرکزی قشم است. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده و برخی از اتاق‌های آن با ویو دریا هستند. بنابراین، اگر علاقه مند به رزرو هتل های نزدیک به دریای قشم هستید، هتل آلاله مرکزی قشم بهترین گزینه برای شما است. به ویژه اگر بودجه زیادی برای رزرو هتل های جزیره قشم نزدیک به دریا ۴ ستاره نداشته باشید و بخواهید با کمترین هزینه، یک اقامت به یادماندنی در قشم داشته باشید.

یکی از نقاط ضعف هتل آلاله مرکزی قشم، عدم وجود رستوران در آن است. به همین خاطر اگر اولویت شما این است که در هتل غذا بخورید، این هتل را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. ولی اگر دوست دارید هر ناهار یا وعده غذایی خودتان را در رستوران‌های خارج از هتل میل کنید، نیازی نیست که به سراغ هتل های گران قیمت رستوران دار بروید. البته ناگفته نماند که این هتل دارای یک کافی شاپ هست که می‌توانید برای میل کردن نوشیدنی و میان وعده از آن کمک بگیرید. هتل آلاله مرکزی قشم یک هتل عالی برای سفرهای خانوادگی و دوستانه است.

هتل آپارتمان کاوان

اگر به دنبال مناسب‌ترین هتل های جزیره قشم می‌گردید، می‌توانید به سراغ هتل آپارتمان‌های واقع در قشم بروید. هتل آپارتمان کاوان یکی از بهترین هتل های ۲ ستاره قشم است که دارای پرسنلی مجرب و متخصص می‌باشد. این هتل به دلیل داشتن امکانات رفاهی خوب و اتاق‌های تمیز توانسته نظر بسیاری از مسافرین را که به دنبال یک اقامت ارزان و بدون دردسر در قشم می‌گردند، جلب کند.

هتل آپارتمان کاوان فاقد رستوران است و باید برای میل کردن غذا به خارج از این هتل بروید. در اتاق‌های این هتل تخت، مبلمان و همچنین یک آشپزخانه کوچک وجود دارد. می‌توانید از سرویس بهداشتی اختصاصی داخل هر هتل آپارتمان نیز استفاده کنید. این هتل آپارتمان قیمت مناسب قشم، برای افرادی که می‌خواهند یک اقامت ساده و ارزان قیمت داشته باشند، بهترین گزینه است. ناگفته نماند که در این هتل صبحانه رایگان نیز سرو می‌شود. بنابراین، می‌توانید وعده صبحانه خودتان را مهمانان این هتل آپارتمان باشید.

هتل قصر الوند

هتل های ارزان قیمت جزیره قشم

هتل قصر الوند

بیشتر هتل های ۲ ستاره قشم قدیمی هستند و این موضوع می تواند عدم رضایت مهمانان را به همراه داشته باشد. اما هتل قصر الوند به عنوان یک هتل نوساز در قشم شناخته می شود که امکانات خوبی را نیز به نسبت قیمت به مسافرین ارائه می‌کند. این هتل ۲ ستاره دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی بوده و توانسته به دلیل داشتن کیفیت بالای خدمات، به یکی از بهترین هتل های ۲ ستاره تبدیل شود. مزیت این هتل ۲ ستاره، نوساز بودن آن است. به همین خاطر هر یک از اتاق‌های هتل دارای امکانات خوبی هستند و از نظر نظافت و زیبایی اتاق‌ها می‌توانید با خیالی راحت از آن‌ها استفاده کنید.

هتل قصر الوند به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری و تفریحی، توانسته از نظر موقعیت مکانی به یکی از بهترین هتل ها تبدیل شود. علاوه بر آن خود هتل دارای یک رستوران کوچک نیز هست که می‌توانید برای سرو صبحانه و وعده ناهار و شام از آن استفاده کنید. اتاق‌های هتل قصر الوند از یک تخته تا ۳ تخته موجود هستند. می‌توانید بر اساس تعداد نفرات خودتان هر یک از اتاق‌های این هتل را رزرو کرده و از خدمات خوب این هتل استفاده کنید. در این هتل صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود و فقط برای میل کردن ناهار و شام می‌بایست هزینه پرداخت کنید.

قیمت هتل های جزیره قشم برای رزرو در فصل پاییز

قیمت هتل های جزیره قشم برای رزرو در فصل پاییز بر اساس نوع هتل، تعداد ستاره‌های آن و همچنین خدماتی که از هتل دریافت می‌کنید، مشخص می‌شود. فصل پاییز یک فصل کم مسافر است. معمولا خانواده‌ها به دلیل شروع شدن مدارس فرصت کافی برای سفر ندارند. همین موضوع باعث می‌شود تا پیک سفر در شهرهای مختلف کاهش پیدا کند. هتل دارها برای جذب مشتریان و مسافرین بیشتر، مجبور به تخفیف گذاشتن روی هتل های خودشان می‌شوند.

به همین خاطر قیمت هتل های جزیره قشم برای رزرو در فصل پاییز چندان بالا نیست و می‌توانید با حداقل هزینه، این کار را انجام دهید. فقط کافیست که بودجه خودتان را برای رزرو هتل قشم در نظر بگیرید و بر اساس بودجه‌ای که دارید، به دنبال هتل های ۲ ستاره، ۳ ستاره و ۴ ستاره قشم بروید.

برای رزرو هتل های جزیره قشم چه کار کنیم؟

سفر به جزیره قشم بدون رزرو هتل، یک اشتباه است. باید قبل از اینکه برای سفر به قشم برنامه ریزی کنید، یکی از بهترین هتل های قشم را برای رزرو انتخاب کنید و از طریق سایت‌های معتبری مانند سایت بوکینگ، مراحل رزرو هتل قشم را انجام دهید. سایت بوکینگ، یک سایت معتبر در حوزه رزرو هتل های جزیره قشم با قیمت مناسب است.

اگر می‌خواهید قبل از سفر به قشم یک هتل مناسب و با کیفیت را انتخاب کنید که دیگر دردسر مراجعه به هتل های مختلف را نکشید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت بوکینگ و رزرو اینترنتی هتل های جزیره قشم با قیمت مناسب است. قیمت تمامی هتل های قشم در فصل پاییز در این سایت بروز شده و می‌توانید با انتخاب شب سفر خودتان، رزرو هتل را با قیمت مشخص و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق این سایت انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین هتل های جزیره قشم برای تجربه لذت بخش در فصل پاییز را به شما معرفی کردیم. هر یک از این هتل ها به دلیل داشتن امکانات خوب، توانسته‌اند محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کنند. دیگر این هدف شما است که مشخص می‌کند کدام یک از هتل های جزیره قشم را برای سفر خودتان انتخاب می‌کنید. اگر به قدم زدن در کنار ساحل اهمیت می‌دهید، می‌توانید هتل های ساحلی را انتخاب کنید. ولی اگر هدف شما خرید است، نزدیکی هتل به مراکز خرید باید در اولویت شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *