اخبار اقتصادی

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از ایسنا

به گزارش راه پایدار :

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از خبرگزاری ایسنا، به تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های بیمه مرکزی پرداخت و گفت: اولویت اصلی ما در بیمه مرکزی موضوع نظارت است.

به گزارش ایسنا، پرویز خوش‌کلام خسروشاهی امروز (چهارشنبه) از خبرگزاری ایسنا بازدید کرد و ضمن دیدار با مدیران و خبرنگاران این خبرگزاری، در گفت‌وگویی خبری با خبرنگاران این رسانه شرکت کرد.

وی در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایسنا گفت: رویکرد جدید ما در بیمه مرکزی افزایش رضایت مردم و جامعه به صورت معنادار به صنعت بیمه است.

خوش‌کلام خسروشاهی همچنین اولویت اصلی بیمه مرکزی را نظارت عنوان و اظهار کرد: بیمه مرکزی سه محور نظارت، توسعه و بیمه‌گری را بر عهده دارد با این حال اولویت اصلی بیمه مرکزی موضوع و محور نظارت است.

رئیس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما افزایش توانگری و کنترل رفتارهای شرکت‌های بیمه‌ای در بازار و صنعت بیمه است. اگر توانگری شرکت‌های بیمه‌ای افزایش یابد بدون شک این شرکت‌ها در پرداخت‌ها بازدهی مناسبی دارند. 

خسروشاهی افزود: بیمه مرکزی به دنبال افزایش رضایت اجتماعی است و شرکت‌های بیمه‌ای به دنبال کسب سود و منفعت خود هستند. با این حال، وظیفه ما ایجاد تعادل حوزه رضایت اجتماعی و جلوگیری از ضرر و زیان شرکت‌های بیمه‌ است.

وی ادامه داد: امروز باید ارتباط بیمه مرکزی با مصرف‌کنندگان صنعت بیمه کم هزینه شود ما از ظرفیت نهادهای صنعتی در این رابطه حداکثر بهره را می‌بریم. 

در ادامه ابوالقاسم رئیسی – سرپرست خبرگزاری ایسنا – ضمن تشکر از حضور رئیس کل بیمه مرکزی در خبرگزاری ایسنا در رابطه با تبیین جایگاه رسانه برای شناخت صنعت بیمه گفت: رسانه به عنوان یکی از ابزارهای بسیار موثر و مهم در جهت تبیین، تصحیح و تصویر سازی است که می‌تواند کمک شایانی در جهت آگاه سازی جامعه باشد. 

وی صنعت بیمه را یک صنعت پیچیده و حرفه‌ای دانست و گفت: عدالت اجتماعی از مهم‌ترین ارکان توسعه پایدار است و این صنعت در تحقق عدالت اجتماعی نقش بسزایی دارد.

رئیسی یکی از کارکردهای مهم صنعت بیمه را مدیریت ریسک و کاهش خسارت ناشی از رویدادهای ناگهانی دانست و گفت: این امر می‌تواند با کمک رسانه و محدودیت رفتار آحاد جامعه در پیشگیری از حوادث کمک کند.

وی افزود: در خبرگزاری ایسنا، آماده کمک و یاری به صنعت بیمه در راستای تبیین منافع همه ذینفعان اعم از شرکت‌های بیمه گذار، بیمه مرکزی و از همه مهم‌تر مردم هستیم.  

به گفته سرپرست خبرگزاری ایسنا آنچه امروز ممکن است در تصور مردم و استفاده کنندگان از بیمه‌ها وجود داشته باشد، گاهی ابعاد منفی آن به چشم می‌خورد، ماحصل عدم آگاهی بخشی و تمرکز بر فعالیت، اطلاع رسانی به موقع و شاید عملکرد برخی از بازیگران این حوزه است. 

وی اظهار کرد: در صورتی که اطمینان خاطر از دستاوردها و خدمات بیمه‌ای به درستی اطلاع رسانی شود و کنشگران این حوزه نیز در جایگاه خود به خوبی و با در نظر گرفتن انتفاع مردم عمل کنند، زحمت این عزیزان نیز به خوبی دیده می‌شود و مردم در آرامش می‌تواننداز مزیت‌های صنعت بیمه استفاده کنند و در این راستا به عنوان یک رسانه آمادگی لازم برای تبیین و تشریح جایگاه صنعت بیمه در جامعه را داریم. 

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از ایسنا

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از ایسنا

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از ایسنا

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از ایسنا

مشروح گفت‌وگوی خسروشاهی با خبرگزاری ایسنا طی روزهای آینده منتشر می‌شود.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید