علم و دانشعلم و فناوری

۱۱ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افتتاح می‌شوند

به گزارش راه پایدار:

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برنامه‌ریزی برای افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱ پروژه جدید این دانشگاه خبر داد.

کامران قدس امروز (۲۲ خرداد ماه) در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اظهار کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش دانشگاه افتتاح خواهند شد.

وی گفت: در دولت سیزدهم در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۴۲ پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی و … افتتاح شده است و به‌زودی ۱۱ پروژه جدید افتتاح خواهد شد. ابرپروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان استان سمنان مزین به نام رئیس جمهور شهید در میان این پروژه‌ها خواهد بود.

او بیان کرد: ما مسئولان باید با الگو گرفتن از سیدالشهدای خدمت، در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. دولت سیزدهم خدمات زیادی در حوزه سلامت ارائه کرد. در این دولت، پروژه‌های مختلف زیرساختی بهداشتی و درمانی متعددی، در کشور و مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به خرید تجهیزات پزشکی متعدد در سه سال اخیر، گفت: با حمایت‌های دولت شهید رئیسی در سه سال گذشته، برای مراکز بهداشتی و درمانی استان امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای خریده و برای ارائه خدمت به مردم به‌کار گرفته شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اضافه کرد: مدافعان سلامت مانند گذشته دوشادوش مردم، برای حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده هستند و با مشارکت همیشگی خود، برگ زرین دیگری بر افتخارات حوزه سلامت خواهند افزود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *