اخبار سیاسی

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی میراث

به گزارش راه پایدار :

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهارمین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پرداختند که جزییات آن را می توانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که صبح شنبه – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت عصر امروز سه شنبه-۳۰ مرداد ۱۴۰۳ به بررسی صلاحیت سیدرضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پرداختند.

در ابتدای این جلسه، احمد راستینه در جریان بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گزارش کمیسیون  کمیسیون فرهنگی را به عنوان یکی از کمیسیون‌های اصلی وزارتخانه مذکور قرائت کرد و گفت که این کمیسیون باپیشنهاد تصدی سیدرضا صالحی امیری برای پست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موافقت نکرد.

از طرف دیگر، زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از تایید صلاحیت وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سوی اعضای این کمیسیون خبر داد.

مخالفان وزیر پیشنهادی میراث

«صالحی‌امیری» برنامه مشخصی برای عشایر و گردشگری ندارد

حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی گردشگری برنامه مشخصی در حوزه عشایر و استفاده از ظرفیت گردشگری و صنایع دستی ندارد، گفت: ما می‌خواهیم امانت حاصل از خون شهدا را به وزرا بدهیم و قطعا باید صلاحیت افراد را مشخص کرده و به کسانی رای بدهیم که برنامه عملیاتی دارند.

***

لازم به ذکر است که رای گیری برای وزرای پیشنهادی بعد از اتمام بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی در مجلس انجام می شود که احتمالا چهارشنبه ۳۱ مرداد خواهد بود.

گزارش کامل ایسنا از بررسی برنامه‌های دولت وفاق ملی با حضور رئیس جمهور و نظرات موافقان و مخالفان را می توانید در این لینک مرور کنید.

ادامه دارد…

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید