اخبار سیاسی

گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت

به گزارش راه پایدار :

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداختند که جزییات آن را می توانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که صبح شنبه – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت صبح امروز یکشنبه-۲۸ مرداد ۱۴۰۳ به بررسی صلاحیت محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداختند.

 در ابتدای این جلسه،  سلمان اسحاقی نظر کمیسیون بهداشت و درمان درباره وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان را قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با برنامه‌های محمدرضا ظفرقندی خبر داد.

مخالفان وزیر پیشنهادی بهداشت

ظفرقندی بیانیه‌هایی در حمایت از اغتشاشات امضاء کرده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ظفرقندی به جای استفاده از ابزار جراحی برای درمان مردم قلم به دست در جهت تضعیف نظام و حمایت از اغتشاشات و جریان‌های ساخته و پرداخته درون و بیرون بوده و بیانیه‌هایی را امضاء کرده است. او در جایگاه  دبیرکل جامعه اسلامی پزشکیان درباره اتفاقات سال ۱۴۰۱ بیانیه صادر می‌کند و آن را به عنوان جنبش پاک در جهت عدالت‌خواهی  تعریف می‌کند. این یک اقدام ضد ارزشی آن هم در شرایطی است که دشمن تمام ظرفیت‌ها وقابلیت‌هایش را به کار گرفته است.

***

لازم به ذکر است که رای گیری برای وزرای پیشنهادی بعد از اتمام بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی در مجلس انجام می شود که احتمالا چهارشنبه ۳۱ مرداد خواهد بود.

گزارش کامل ایسنا از بررسی برنامه‌های دولت وفاق ملی با حضور رئیس جمهور و نظرات موافقان و مخالفان را می توانید در این لینک مرور کنید.

ادامه دارد…

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید