اخبار فرهنگی و اجتماعی

هشدار به تهرانی‌ها؛ در این ۲ بوستان اتراق نکنید

به گزارش راه پایدار و اخبار بدست آمده از خبرگزاری ها

به گزارش خبرآلاین، علیرضا جعفری؛ مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره هشدارهای اعلام شده از سوی هواشناسی مبنی بر بارش باران در روز دوشنبه ۶ فروردین اعلام کرد: طبق روال تمام هشدارها به دستگاه‌های ذی‌ربط و مناطق ۲۲ گانه اعلام شده است.

وی افزود: اعلام آماده باش کرده‌ایم تا همه مناطق آمادگی لازم را داشته باشند و در صورت وقوع بارش شدید مشکلی به‌وجود نیاید و بهترین استفاده را از این بارش برای ذخیره آب‌های زیرزمینی داشته باشیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری از وقوع خسارت‌ها استفاده می‌کنیم، بیان کرد: به تمامی نیروهای مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران اعلام آماده باش شده است و تمامی آنها آماده خدمت‌گزاری هستند. همچنین از تمامی پتانسیل خدمات شهری در تمامی مناطق استفاده خواهیم کرد و در صورت نیاز از ماشین‌های تخصصی سازمان پسماند نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران رصدها را انجام داده است، اظهار کرد: سازمان هواشناسی هشدارها را اعلام کرده و تمامی کانال‌ها و پل‌ها و مناطق حساس مورد بازبینی قرار گرفته‌اند. در حاشیه بزرگراه‌ها و نقاط حساس نیز به رستوران‌ها اخطار داده شده است.

جعفری تصریح کرد: در بوستان‌های بزرگی مانند نهج‌البلاغه و جوانمردان اعلام کردیم که اطراق صورت نگیرد و امیدواریم که شهروندان نیز با توجه کردن به هشدارها ما را در انجام خدمت‌رسانی بهتر یاری کنند.

۲۳۳۲۳۳

منبع : خبر آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *