کسب و کار

معرفی پنج خیابان معروف در شهر دبی

شهر دبی در چند سال اخیر با سرعت زیاد در حال پیشرفت و توسعه بوده و امروزه به یکی از مدرن‌ترین و مهم‌ترین شهرهای جهان تبدیل شده است. نشانه‌های پیشرفت را می‌توان در هر نقطه از این شهر مشاهده کرد، از خیابان‌ها و ساختمان‌های خیره‌کننده آن‌ها گرفته تا جاذبه‌های گردشگری که بسیاری از آن‌ها در طی چند سال طراحی و ساخته شده‌اند. در میان خیابان‌های مختلف دبی، برخی به‌دلیل وجود جاذبه‌های مختلف، منتهی‌شدن به مناطق مهم شهر و … از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اگر در هتل صدف دبی اقامت داشته باشید، به چند مورد از این خیابان‌ها که در این مطلب معرفی می‌کنیم، دسترسی خواهید داشت. با ما همراه باشید تا با این خیابان‌ها آشنا شوید.

خیابان هپی‌نس

هپی‌نس یا شادی، یکی از خیابان‌های مهم شهر دبی در محدوده مرکزی شهر است که در سال ۲۰۱۷ و هم‌زمان با روز بین‌المللی خوشبختی افتتاح شد تا نماد شادی و انرژی برای مردم این شهر باشد. علت افتتاح و نام‌گذاری این خیابان، نشان‌دادن شادی و خوشبختی مردم دبی به جهانیان بود. این خیابان به‌دلیل مرکزیت، محل برگزاری بسیاری از رویدادها و جشن‌ها است و به بسیاری از مناطق مهم شهر دسترسی دارد. در اطراف این خیابان، مراکز خرید زیادی وجود دارند و برای رفتن به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دبی نیز باید از این خیابان عبور کرد.

خیابان المیدان

از دیگر خیابان‌های معروف و مهم دبی می‌توان به خیابان المیدان اشاره کرد. بسیاری از گردشگرانی که به‌دنبال رزرو هتل دبی هستند، هتل ها و اقامتگاه‌های نزدیک به این خیابان را برای اقامت انتخاب می‌کنند؛ زیرا جزو خیابان‌های مرکزی محسوب شده و به بیشتر خیابان‌ها و مناطق مهم دسترسی دارد. البته اهمیت این خیابان صرفا به‌دلیل وجود هتل های دبی نیست و به‌دلیل این‌که در مسیر مسابقات سوارکاری قرار دارد هم حائز اهمیت است.

در زمان برگزاری مسابقات سوارکاری، می‌توان از این خیابان مسیر مسابقه را تماشا کرد؛ همچنین این خیابان پلی معروف دارد که منظره آن برای عکاسی فوق‌العاده است. این خیابان معروف برای پیاده‌روی و گردش هم انتخابی مناسب محسوب می‌شود و در بیشتر ساعات روز مملو از مردم محلی و گردشگر است.

خیابان الرقه و هتل صدف دبی

خیابان الرقه یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین خیابان‌های دبی است که مجموعه‌ای از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل ها و … در آن قرار دارند. ازجمله هتل هایی که در این خیابان قرار دارند می‌توان به هتل صدف دبی اشاره کرد که یکی از هتل های اقتصادی با امکانات مناسب است که به‌دلیل قیمت مناسب، در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. در این خیابان، جاذبه‌های دیدنی فراوانی نیز وجود دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به برج ساعت اشاره کرد.

در مسیر عبور از این خیابان، می‌توانید از فروشگاه‌های عطر و ادکلن هم دیدن کنید و شک نکنید که قطعا یکی از محصولات آن‌ها را خریداری خواهید کرد. این خیابان یکی از خیابان‌های معروف در دبی در زمینه فروش طلا و جواهرات برند نیز هست و به‌واسطه وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف نیز موردتوجه گردشگران قرار دارد. از نقاط خاص این خیابان می‌توان به مرکز خرید الغریر اشاره کرد که به روح شهر شهرت دارد؛ زیرا در موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای قرار داشته و بیش از ۲۵۰ فروشگاه که عرضه‌کننده محصولات برند هستند را در خود جای داده است.

images 1719824647 66827107ab52c

خیابان شیخ زائد

در معرفی خیابان‌های معروف دبی، نباید خیابان شیخ زائد را فراموش کرد؛ این خیابان یکی از خیابان‌های منتهی به ساحل است که به‌دلیل پل‌های هوایی بی‌نظیر و موقعیت اقتصادی خود شهرت دارد. خیابان شیخ زائد جزو لوکس‌ترین خیابان‌های دبی نیز محسوب می‌شود؛ زیرا در آن می‌توانید انواع آسمان‌خراش‌های سربه‌فلک‌کشیده، برج‌های تجاری و مسکونی بلند و فروشگاه‌های لوکس را مشاهده کنید. این خیابان، دو منطقه مارینا و نخل جمیرا را نیز به هم متصل کرده است که از این جهت هم جزو مناطق مهم دبی محسوب می‌شود.

اگر به‌دنبال سرو غذاهای لذیذ و خوشمزه در دبی هستید، توصیه می‌کنیم سری به خیابان شیخ زائد بزنید. در این خیابان، سرو غذا به‌صورت ۲۴ساعته انجام می‌شود و محبوب‌ترین رستوران‌های دبی با بهترین غذاها در آن قرار دارند. علاوه‌بر رستوران‌ها و غذاخوری‌ها، وجود هتل های معروفی مانند شانگری‌لا نیز اهمیت این خیابان را دوچندان کرده است.

خیابان جمیرا

از دیگر خیابان‌های جذاب و دیدنی دبی می‌توان به خیابان جمیرا اشاره کرد. این خیابان که بهترین هتل های شهر را نیز می‌توان در آن پیدا کرد، به‌دلیل امکانات رفاهی و اقامتی خاص خود شهرت دارد. انواع برج‌های پیشرفته و ساختمان‌های لوکس را می‌توان در امتداد این خیابان مشاهده کرد. در این خیابان لوکس، انواع مختلفی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز وجود دارند که خوشمزه‌ترین غذاها و نوشیدنی‌های دبی را می‌توانید در آن‌ها امتحان کنید؛ اما فراموش نکنید که این غذاها به‌هیچ‌وجه ارزان نیستند.

الجمرا یکی از گران‌ترین مناطق دبی است که حتی گشت‌وگذاری ساده در آن نیز هزینه زیادی دارد؛ زیرا بیشتر تاکسی‌های این منطقه قیمت نسبتا بالایی برای رفت‌وآمد دارند؛ بااین‌حال، توصیه می‌کنیم در نزدیکی دریاچه جمیرا به سرو غذاهای محلی بپردازید تا طعم متفاوتی از این غذاها را تجربه کنید.

images 1719824647 66827107b18bd

تجربه سفری راحت به دبی با فلای تودی

آشنایی با خیابان‌ها و مناطق مهم دبی، به‌راحتی هرچه بیشتر در سفر به این شهر کمک می‌کند؛ اما از آن مهم‌تر، رزرو به‌موقع هتل و بلیط هواپیما دبی است که به‌طورکلی دغدغه‌های سفر را از بین می‌برد. جهت رزرو بهترین هتل های دبی مانند هتل صدف دبی، هتل های اقتصادی و …، می‌توانید از خدمات فلای تودی استفاده کنید. تمام هتل ها در فلای تودی با ذکر ویژگی‌ها و امکانات معرفی می‌شوند تا علاوه‌بر بودجه، سلیقه خود را نیز در انتخاب لحاظ کنید. به‌جز رزرو هتل دبی، امکان تهیه بلیط هواپیما یا رزرو تورهای مسافرتی نیز ازطریق فلای تودی وجود دارد.

۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید