اقتصاد

قیمت آپارتمان‌های نقلی در دو منطقه پرخریدار پایتخت + جدول

به گزارش راه پایدار

قیمت آپارتمان‌های نقلی در دو منطقه پرخریدار پایتخت + جدول

اقتصاد۲۴- در منطقه ۱۰ پایتخت، می‌توان واحدی ریزمتراژ تا ۵۰ مترمربع زیربنا را با قیمت حدودی بین ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کرد.
با اینکه بازار خرید و فروش مسکن در حال حاضر در اغلب نقاط تهران در رکود قرار دارد و تعداد معاملات کاهش یافته، اما برخی واسطه‌گران ملکی در منطقه ۱۰ تهران می‌گویند، با این حال در این منطقه معاملات کم‌وبیش در جریان است.

در منطقه ۱۰ پایتخت، می‌توان واحدی ریزمتراژ تا ۵۰ مترمربع زیربنا را با قیمت حدودی بین ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کرد.
یک واسطه‌گر ملکی با اشاره به افزایش حدودا ۲۰ درصدی قیمت مسکن نسبت به سال گذشته در این منطقه می‌گوید: متوسط قیمت هرمترمربع مسکن نوساز، در خیابان قزوین بین ۶۰ تا ۶۵ میلیون تومان و در خیابان آزادی بین ۹۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی با ۵۵ مترمربع زیربنا و ۱۸ سال عمربنا در محله نواب، ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و در محله بریانک، واحدی ۴۶ متری و ۱۴ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
در محله جی، واحدی ۱۲۳ متری و ۲ سال ساخت، ۶ میلیارد تومان و در محله سلسبیل، آپارتمانی ۵۸ متری و ۱۷ سال عمربنا، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت آپارتمان‌های نقلی در دو منطقه پرخریدار پایتخت + جدول

منبع: اقتصاد ۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *