اقتصاد

جدیدترین قیمت خانه در منطقه سهروردی + جدول

به گزارش راه پایدار

جدیدترین قیمت خانه در منطقه سهروردی + جدول

اقتصاد۲۴- سهروردی یکی از محله‌های منطقه ۷ شهرداری تهران است که از محدوده پل سیدخندان آغاز و به خیابان بهار شیراز منتهی می‌شود. بخش شمالی محله سهروردی غالباً مسکونی است و بخش جنوبی آن بیشتر کاربرد اداری دارد. اما اکنون برای خرید یا اجاره خانه در سهروردی چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت آپارتمان در محله سهروردی

بررسی آگهی‌های مربوط به فروش خانه در محله سهروردی نشان می‌دهد با بودجه بین سه تا چهار میلیارد تومان می‌توان در این محله آپارتمانی کوچک‌متراژ خریداری کرد. برای مثال اکنون برای خرید آپارتمانی ۵۱ متری در محدوده معلم که ساخت آن به سال ۱۳۸۰ بازمی‌گردد، بودجه‌ای معادل سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیاز است. همچنین مالک آپارتمانی ۴۸ متری در مطهری که سال ۱۳۷۵ ساخته شده، واحد خود را سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

بودجه بین چهار تا پنج میلیارد تومان به خریداران این امکان را می‌دهد که خانه‌های با متراژ ۶۰ تا ۷۰ متر در سبد خرید خود داشته باشند. اکنون آپارتمانی ۶۵ متری و ۱۸ ساله در محدوده شریعتی چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
متقاضیان برای خرید آپارتمان‌هایی با متراژ بالای ۱۰۰ متر در سهروردی باید حداقل بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد تومان در نظر داشته باشند. در این بین خریداران برای خرید آپارتمان نوساز در این محله نیز باید کف چهار میلیارد تومان در نظر داشته باشند. برای مثال اکنون آپارتمانی ۴۷ متری و کلیدنخورده در خیابان اقلیمی چهار میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

جدیدترین قیمت خانه در منطقه سهروردی + جدول

قیمت اجاره آپارتمان در سهروردی

بررسی آگهی‌های اجاره مسکن در محله سهروردی حاکی از آن است که اگر متقاضیان، رهنی معادل ۱۰۰ میلیون داشته باشند، ملزم هستند حداقل اجاره‌ای معادل ۱۳ میلیون تومان پرداخت کنند. همچنین اجاره یک سوئیت قدیمی نیز در این منطقه مستلزم پرداخت رهنی ۱۰۰ میلیون تومانی و اجاره‌بهایی معادل ۱۸ میلیون تومان است.

رهنی ۲۰۰ میلیون تومانی نیز این امکان را فراهم می‌کند که مستاجران حداقل اجاره‌ای ۱۳ میلیون تومانی پرداخت کنند. اکنون مالک آپارتمانی ۸۵ متری که ساخت آن به سال ۱۳۸۲ بازمی‌گردد برای واحد خود رهنی معادل ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره‌ای ۱۳ میلیون تومانی در نظر گرفته است. این آپارتمان در محدوده بهار شیراز واقع شده است.
اگر متقاضیان رهنی معادل ۳۰۰ میلیون تومان داشته باشند می‌توانند با اجاره ماهانه ۹ میلیون تومان واحدی کوچک‌متراژ در سهروردی اجاره کنند. داشتن رهنی معادل ۴۰۰ میلیون تومان و پرداخت اجاره‌ای بالاتر از ۲۰ میلیون تومان به مستاجران این امکان را می‌دهد تا آپارتمانی بالاتر از ۱۰۰ در محله سهروردی اجاره کنند. برای رهن کامل آپارتمان نیز در این محله باید کف حدود ۵۰۰ میلیون تومان را در نظر داشت.

جدیدترین قیمت خانه در منطقه سهروردی + جدول

منبع: اقتصاد ۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید