کسب و کار

با امکانات هتل ایژینا گرند دبی آشنا شوید

زمانی که برای رزرو هتل دبی اقدام می‌کنید، هتل «ایژینا گرند» یا همان «آسیانا گرند» یکی از هتل‌هایی است که مکرراً به چشمتان می‌خورد. این هتل به سبب خدمات باکیفیتی که ارائه می‌کند، پیشنهاد هر مسافری خواهد بود که یک بار در آن اقامت کرده باشد. اگر می‌خواهید به دبی سفر کنید و تعدد هتل‌های موجود شما را سردرگم کرده است، همراه ما باشید تا در این مقاله به هتل ایژینا گرند دبی و امکانات آن بپردازیم. شک نکنید که امکانات فوق‌العاده این هتل شما را هم وسوسه خواهد کرد.

معرفی هتل آسیانا گرند در شهر توریستی دبی

دبی مقصدی برای سفرهای لوکس و رویایی است. این شهر به قدری با زرق و برق پوشیده شده که به نظر می‌رسد به کلی با سادگی غریبه باشد. همه چیز در این شهر به لوکس‌ترین حالت ممکن ساخته می‌شود و طبیعتاً هتل‌ها هم از همین مسئله پیروی می‌کنند. هتل ایژیانا گرند اگرچه دکوراسیون طلایی و شاهانه ندارد، اما یکی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه به حساب می‌آید.

این هتل ۵ ستاره است و از سال ۲۰۱۱ تا کنون در این ناحیه فعالیت می‌کند. ساختمان هتل ایژیانا در ۸ طبقه ساخته شده و مجموعا ۳۵۰ اتاق در آن دیده می‌شوند. اگر بخواهید در یک هتل پنج ستاره میان‌رده با قیمتی استثنایی و امکاناتی قابل توجه اقامت داشته باشید، هتل ایژیانا گرند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مروری بر امکانات لوکس هتل ایژیانا

امکانات ارائه شده در این هتل محبوب به قدری زیاد هستند که توصیف تمام آن‌ها در این مقاله کوتاه نمی‌گنجد؛ اما تلاش می‌کنیم به برخی از مهم‌ترین‌های آن‌ها بپردازیم و شما را با سطح بالای امکانات هتل آشنا کنیم.

اگر به امکانات تفریحی و سرگرمی‌های هتل بیش از هر چیز اهمیت می‌دهید، باید بگوییم که هتل مناسبی را در نظر دارید. این هتل یک استخر روباز در پشت بام دارد که منظره‌ای بی‌نظیر از شهر دبی را ارائه می‌کند؛ همچنین با داشتن سونا، جکوزی و حمام آب گرم، پکیجی کامل از تفریحات آبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. حال اگر اسپا را هم به این ترکیب اضافه کنیم، حرفی باقی نمی‌گذارد.

از دیگر امکانات موجود در هتل، می‌توان رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها را نام برد. جالب است بدانید که هتل ایژینا گرند دبی، ۶ رستوران مختلف برای صرف غذا داردغذاهای کره‌ای، ژاپنی و فیلیپینی در رستوران‌ها سرو می‌شوند و ازاین‌رو می‌توانید در مدت زمان اقامتتان در هتل، با غذاهای انواع کشورها آشنا شوید. بوفه صبحانه نیز به‌صورت مجزا برای همه مسافران آماده می‌شود.

در کنار موارد گفته شده، خدمات آرایشی و بهداشتی نیز برای خانم‌ها و آقایان ارائه می‌شوند که استفاده از آن‌ها می‌تواند بسیار جذاب باشد؛‌ به‌عنوان‌مثال انجام خدمات کوتاهی یا استایل کردن مو، خدمات ناخن و آرایش صورت از جمله خدماتی است که در هتل ایژیانا ارائه می‌شوند.

images 1720422673 668b911131337

معرفی اتاق‌های هتل ایژیانا گرند

همان‌طور که گفته شد در هتل ایژیانا گرند، ۳۵۰ اتاق وجود دارد که باید با توجه به تعداد نفرات و امکانات مورد نیاز، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اتاق‌های این هتل متنوع هستند و هر مسافری می‌تواند اتاق مورد نیاز خود را پیدا کند. کمترین متراژ اتاق‌ها ۳۵ متر است که برای ۲ نفر آماده می‌شود. بزرگ‌ترین واحد‌های اقامتی ۷۴ متر مربع مساحت دارند و سوئیت‌هایی برای اقامت خانوادگی هستند. در این بین اتاق‌های ۵۶، ۴۴ و ۳۸ مترمربعی نیز تعبیه شده‌اند تا دست مسافران برای انتخاب باز باشد.

همه این اتاق‌ها امکانات ویژه‌ای دارند که اقامت را آسان‌تر و دلچسب‌تر می‌کنند. همه اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت نسبتا بزرگی دارند که می‌توانید از آن‌ها برای تماشای فیلم استفاده کنید. همچنین قهوه‌ساز یا کتری برقی در اتاق‌ها قرار گرفته تا هر زمان که خواستید، خودتان را به یک فنجان نوشیدنی مهمان کنید. جالب است بدانید که هتل ایژیانا گرند دبی حتی امکان انتخاب نوع بالش را نیز فراهم کرده تا خوابی راحت را تجربه کنید. نظافت اتاق‌های هتل به صورت روزانه انجام می‌گیرد و در صورت نیاز به هر نوع خدماتی می‌توانید از پرسنل کمک بگیرید.

لوکیشن هتل آسیانا گرند و دسترسی آن به مراکز مهم شهر چگونه است؟

یکی از بهترین مناطق برای رزرو هتل دبی، منطقه دیره است. خوشبختانه هتل ایژینا گرند دبی نیز در همین منطقه واقع شده و دسترسی مطلوبی به جاذبه‌های دیدنی دبی دارد. لوکیشن دقیق این هتل، در خیابان صلاح‌الدین و در جاده تاریخی الریگا است. تنها با ۱۰ دقیقه فاصله از فرودگاه، به این هتل لوکس و زیبا خواهید رسید و اقامتی دلپذیر را در آن تجربه خواهید کرد.

نهر دبی تنها ۲.۸ کیلومتر از هتل فاصله دارد و برای رسیدن به برج خلیفه نیز باید ۱۰ کیلومتر رانندگی کنید. دبی مال و آکواریوم دبی نیز حوالی برج خلیفه قرار دارند. برای رسیدن به برج العرب، می‌بایست مسافتی ۲۰ کیلومتری را طی کنید تا به مقصد برسید. از آن جا که هتل ایژینا گرند دبی تنها ۱۰۰ متر با ایستگاه متروی صلاح‌الدین فاصله دارد، به‌راحتی می‌توانید به هر نقطه از شهر دسترسی پیدا کنید.

images 1720422673 668b911138210

رزرو بهترین هتل‌های شهر رویایی دبی از سایت فلای تودی

کسانی اهل سفر کردن هستند و دوست دارند از شهرهای مختلف بازدید کنند، باید با پلتفرم فلای تودی آشنا باشند. این پلتفرم یک مجموعه معتبر در حوزه خدمات گردشگری است که بهترین خدمات را با هزینه‌ای معقول و منصفانه ارائه می‌کند. برای خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل دبی، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. هر یک از هتل های دبی را که دوست داشته باشید، در این سایت فهرست شده‌اند. با فلای تودی می‌توانید به هر جای دنیا سفر کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید