اخبار اقتصادی

باید کاری کنیم تا چیزی به نام فقر و فقیر نداشته باشیم

به گزارش راه پایدار :

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امیدواریم انتخابات فردا دشمن‌شکن با مشارکت حداکثری باشد، گفت: یک ضرب‌الاجلی تعیین شود تا ببینیم در ایران چند نیازمند داریم، باید همه را متمکن کنیم تا چیزی به نام فقر و فقیر نداشته باشیم.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، اظهار کرد: اگر سعادت نداشتیم جزء شهداء و صالحین باشیم حداقل این سعادت را داشته باشیم که خادم الفقرا باشیم، هیچ منتی هم اینجا کسی بر کسی ندارد میدانی است که خداوند ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه کار برای رضای خدا آنقدر وسیع است که نیازی نیست زیرپای یکدیگر را خالی کنیم، تصریح کرد: دستگیری مستضعفان، میدان پشت سر یکدیگر حرف زدن و مسابقه دادن برای رسیدن به پست‌های سیاسی نیست؛ اینجا باید فضای حلم، رفاقت و دوستی باشد، بالادست و پائین‌دست ندارد همه باید با هم رفیق باشیم، خدای ناخواسته اگر مسائل و حواشی که جاهای دیگر هست اینجا باشد، خوب نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خدا لعنت کند دست‌اندازان به جیب نظام و سوءاستفاده‌کنندگان را، چرا که واقعا مملکت ما مملکتی غنی است و نباید اینطور باشد.

این مسئول تاکید کرد: شاید چون به این فکر می‌کنیم که از دیگران کمک بگیریم فراموش می‌کنیم که خودمان چقدر کمک کردیم، در ماه مبلغی کنار بگذاریم برای کمک به فقرا و از فیض انفاق محروم نشویم؛ سرگرم گرفتن وجوهات نباشیم، مردم را پاک کنیم و خودمان را پاک نکنیم نباشد.

محمدی لائینی افزود: امیدواریم انتخابات فردا دشمن‌شکن باشد، برترین عبادت بعد از معرفت خداوند این است که انسان مایوس نشود و از خدا نبُرد؛  مشارکت حداکثری شکل بگیرد و هم کسی که مثل رئیسی باشد انتخاب شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید