دانش روز

‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران

به گزارش راه پایدار:

اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران؛ این تصویری است که برخی از کاربران در فضای مجازی منتشر کردند و مطالب بسیار تند و انتقادی برای این تصاویر درج کردند اما علت این کار از سوی دولت چیست؟ چرا پرچم عراق در میدان آزادی تهران به اهتزاز درآمده است؟

به گزارش آسمونی، بسیاری از کاربران اظهار دارند کشور عراق باعث جنگی طولانی در ایران و شهید شدن جوانان بسیاری شده است، پس چرا باید پرچم عراق را در کشور خود به اهتزاز در آوریم؟! هنوز هم مجروحان و افراد بستری در آسایشگاه ها در این کشور در حال رنج کشیدن از این جنگ هستند، آن وقت باید پرچم این کشور در بزرگ ترین میدان تهران بر افراشته شود؟!

  • اما ماجرای اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران چیست؟

گفته می شود که وقتی رئیس جمهور کشور دیگری به ایران می آید پرچم کشور مهمان در میدان آزادی بر افراشته می شود. این کار یک رسم شناخته شده و از زمان محمدرضا شاه در مسیر فرودگاه تا کاخ شاه انجام میشده، و بعد از انقلاب از فرودگاه امام تا نهاد ریاست جمهوری همچنان صورت می گیرد.
گفتنیست این عکس متعلق به چند سال پیش است، که البته این موضوع حداقل در مورد کشور عراق با توجه جنگ تحمیلی ۸ ساله مورد پسند کاربران در فضای مجازی نبوده و نصب پرچم عراق در میدان آزادی را حرکت ناشایستی می دانند…

منبع : آسمونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید