اخبار اقتصادی

احزاب و گروه‌های سیاسی، موتور پیشران توسعه‌ سیاسی کشور هستند

به گزارش راه پایدار :

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار زیرکوه گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی مورد تایید نظام، موتور پیشران توسعه‌ سیاسی کشورند و با فعالیت درست و رقابت سازنده، شور و هیجان انتخاباتی را در سطح جامعه ایجاد می‌کنند و مادامیکه در جهت اهداف متعالی نظام حرکت بکنند، کشور را در برابر نقشه‌های شیطانی دشمنان ایمن خواهند کرد.

محمد رضا غیرتی در گفت و گو با ایسنا گفت: نقش بی‌بدیل رسانه و فعالین فضای مجازی در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و بسیج سرمایه‌های مادی و معنوی در مسیر پیشرفت و همچنین ارتقای کیفیت تصمیم ها و آگاهانه نمودن مردم در عرصه‌های سازندگی مادی و معنوی و انتخابات، همه و همه مسائل بسیار مهمی هستند که‌ ارکان تحول و حرکت رو به رشد را در یک جامعه شکل می دهند.

وی افزود: با توجه به وابستگی جامعه‌ به‌ فضای مجازی و پایگاه‌های خبری، رسانه نقش مؤثر و بی بدیلی در انتخابات هم از حیث حضور حداکثری و هم از حیث انتخاب اصلح، دارد.

فرماندار زیرکوه درخصوص معیارهای انتخابات درست ریاست جمهوری، اظهارکرد: رئیس‌جمهور باید درجه‌ بالایی از تقوی و معنویت را داشته باشد و التزام عملی به دین مبین اسلام و وفاداری به ولایت فقیه،  صداقت، مردم داری، پرکاری و تلاش شبانه‌روزی، فساد ستیزی، پرهیز از تجمل‌گرایی، امانت داری و ساده زیستی،  پرهیز از باندبازی و فامیل گرایی، ایستادگی در برابر زورگوئی و استبداد، دیگر معیارهای رئیس‌جمهور منتخب باید باشد. در واقع همان معیارهایی که‌ در شهید رئیسی تجلی پیدا کرده بود.

غیرتی ادامه داد: أحزاب و گروه‌های سیاسی مورد تایید نظام، موتور پیشران توسعه‌ سیاسی کشورند و با فعالیت درست و رقابت سازنده، شور و هیجان انتخاباتی را در سطح جامعه ایجاد می‌کنند و مادامیکه در جهت اهداف متعالی نظام حرکت بکنند، کشور را در برابر نقشه‌های شیطانی دشمنان ایمن خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اخلاق انتخاباتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی از درجه‌ اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: حفظ حرمت و احترام متقابل که سفارش دین مبین اسلام نیز است، توسط کاندیداهای انتخاباتی باعث افزایش اعتماد مردم خواهد شد و بهتر است کاندیداهای بجای تخریب یکدیگر، توانمندی‌های خودشان‌ را عنوان کنند.

غیرتی با بیان اینکه البته پیروز واقعی عرصه انتخابات، مردم هستند که با حضور خود پای صندوق رأی، به نظام مشروعیت می بخشند و مهر تایید می‌زنند و دشمن را مایوس می‌کنند، یادآورشد: با توجه‌ به‌ اینکه مردم با حضور بی‌سابقه خود در مراسم تشییع شهدای خدمت مهر تایید بر مدل خدمتی شهید آیت الله رئیسی زدند، باید رئیس‌جمهور منتخب نیز راه شهید جمهور را با همان معیارهای خدمتی ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید