کسب و کار

هتل سی نور مشهد یکی از بهترین هتل ها در رعایت پروتکل های بهداشتی

مشهدالرضا هتل‌های بسیاری دارد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها هتل ۵ ستاره سی نور است. این هتل به دلیل تجهیزات به‌روز و مدرن، خدمات‌رسانی عالی و پرسنل مجرب، شهرت زیادی در شهر مشهد پیدا کرده است. همچنین به دلیل دارا بودن رستوران‌های متنوع و کافی شاپ مجلل، در میان توریست‌ها طرفداران زیادی دارد. در واقع هتل سی نور یکی از بهترین هتل های مشهد است که به دلیل مشرف بودن به حرم مطهر رضوی و بازارهای مرکزی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت است. به جرات می‌توان گفت برای سفرهای خانوادگی، کاری و حتی ماه عسل، هتل سی نور مشهد انتخاب درستی است. در ادامه به معرفی امکانات اتاق‌ها و جزئیات بیشتر در مورد آن می‌پردازیم.

معرفی هتل سی نور مشهد

هتل سی نور با معماری نوین و فوق‌العاده‌ای که دارد، جزو بهترین هتل های مشهد است. این هتل در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید. از مزیت‌های هتل سی نور، دسترسی بسیار ساده به حرم مطهر رضوی است و چشم‌انداز بسیار زیبایی به بارگاه امام هشتم دارد. هر چه از معماری این بنای زیبا بگوییم کم است و با اقامت در این ساختمان و مقایسه آن با ساختمان‌های اطراف متوجه می‌شوید که این بنا چقدر خاص و منحصر‌به‌فرد است. زیربنای هتل سی نور در مجموع ۴۰ هزار متر مربع است که در این مساحت وسیع، مراکز تجاری، اتاق‌ها، سوئیت‌ها، مجموعه آبی، تالارها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها قرار گرفته‌اند. تعداد طبقات هتل سی نور ۲۲ عدد بوده که در دو برج قرار گرفته است. تعداد واحدهای اقامتی این هتل به ۳۰۰ عدد می‌رسد که از اتاق‌های یک تا سه تخته هستند. اکثر سوئیت‌های این اقامتگاه بزرگ و دلباز بوده و میهمان‌ها در آن، احساس راحتی می‌کنند.

اتاق‌ های هتل سی نور مشهد

اتاق‌های هتل سی نور شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته دابل رویال، ۲ تخته برای یک نفر همراه با صبحانه، ناهار و شام، اتاق سه تخته، اتاق ۲ تخته تویین همراه با صبحانه، ناهار و شام، اتاق دو تخته دابل، سوئیت یک خوابه، دو تخته رضوی، سوئیت vip، دو تخته پرنسس، سوئیت دو تخته امپریال، سوئیت یک خوابه‌ سلام و سوئیت دو خوابه چهار تخته پرزیدنت است. با اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سی نور خاطره‌ای به‌یادماندنی در ذهنتان ثبت‌ می‌شود. دکوراسیون واحدهای اقامتی این هتل بسیار زیبا بوده و اکثر آن‌ها چشم‌اندازی روح‌نواز به حرم مطهر رضوی دارند. این سوئیت‌ها مناسب خانواده و جمعیت بالا هستند چراکه همه‌ سوئیت‌های هتل سی نور، متراژ بالایی داشته و با مبلمان شیک و زیبا دکوراسیون شده‌اند. در این سوئیت‌ها آنقدر راحت هستید که شاید آن را با خانه خود اشتباه بگیرید.

سوئیت پرزیدنت

از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین واحدهای اقامتی هتل سی نور، سوئیت دو خوابه چهار تخته پرزیدنت است. این سوئیت بسیار راحت بوده و دارای میز و صندلی، آباژور، رخت آویز، میز ناهارخوری، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، تلویزیون، صندوق امانات در اتاق، جکوزی، چیلر، صابون، مسواک، دمپایی، حوله، کمد لباس، خمیر دندان، سشوار، اینترنت رایگان در محدوده اتاق و سیستم اعلام حریق است.

سوئیت سلام

از دیگر واحدهای اقامتی معروف هتل سی نور می‌توان به سوئیت یک خوابه دو تخته سلام اشاره نمود. این سوئیت نیز مجهز به میز ناهارخوری، آباژور، میز و صندلی، رخت آویز، سشوار، خمیر دندان، شامپو، دوش، مینی بار غیر رایگان، صندوق امانات در اتاق، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، مبلمان، صابون، چیلر، چایساز، یخچال، کمد لباس، حوله، اعلام حریق رایگان، دمپایی و دراور است.

سوئیت امپریال

سوئیت دو تخته امپریال بسیار راحت بوده و از امکانات خوبی مانند مبلمان، تخت راحت، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، شامپو، چیلر، چای‌ساز، میز و صندلی، میز ناهارخوری، آباژور، خمیر دندان، حوله، کمد لباس، مسواک، صابون، دوش، صندوق امانات در اتاق و مینی بار غیر رایگان برخوردار است.

سوئیت پرنسس

یکی دیگر از معروف‌ترین سوئیت‌های هتل سی نور، سوئیت دو تخته پرنسس است. در این سوئیت امکانات و خدمات خوبی مانند تلفن، اینترنت رایگان، وان، چیلر، چای‌ساز، دراور، رخت آویز، سشوار، حمام، خمیر دندان، میز و صندلی، صندوق امانات در اتاق، تخت راحت، کمد لباس، حوله، دمپایی، مسواک و سیستم اعلام حریق موجود است.

امکانات هتل سی نور مشهد

از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان به سالن آمفی تئاتر، آژانس مسافرتی، جعبه کمک‌های اولیه، استخر، سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم، اتاق چمدان، ماساژ، نمای رو به حرم، سالن اجتماعات، خدمات ویژه برای معلولین، خدمات اسپا، رستوران‌های متنوع با دیزاین عالی، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، نمازخانه، کافی شاپ ۲۴ ساعته، سالن بیلیارد، آسانسور، لباسشویی، روم سرویس ۲۴ ساعته، سونا، خدمات پزشکی، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، برق اضطراری، کانال ماهواره‌ای و نشانگر کارتی وضعیت پشت درب اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل سی نور مشهد

باید اشاره داشته باشیم که امکانات هتل سی نور فقط به استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، مراکز تجاری، آسانسور، پارکینگ، میز تنیس، فوتبال دستی‌ و گیم نت ختم نمی‌شود؛ بلکه این هتل برای کودکان نیز امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای مهیا نموده است. با توجه به اینکه کودکان نیز باید در سفر لذت کافی را ببرند، هتل سی نور فضایی کاملاً شاد و کودکانه برای بازی آن‌ها در نظر گرفته است. در این فضا که به اتاق بازی کودکان معروف است، فرزند شما می‌تواند لحظات خوشی را پشت سر بگذارد. با رزرو هتل سی نور مشهد و تهیه بلیت رایگان سینما ۵ بعدی، می‌توانید کودک خود را غافلگیر کنید. این سینما هر روزه از ساعت ۹ صبح الی ۵ عصر برای میهمانان عزیز هتل قابل استفاده است.

رستوران ‌های هتل سی نور مشهد

باید بدانید هتل سی نور دارای سه رستوران به نام‌های رستوران فست فود، رستوران روف گاردن و چایخانه سنتی است؛ از همین رو با توجه به سلیقه خود می‌توانید هر کدام از این فضاها را برای صرف وعده‌های غذایی انتخاب کنید. برای مثال چای خانه سنتی هتل سی نور، چشم‌انداز بی‌نظیری از حرم ملکوتی امام هشتم را به نمایش می‌گذارد که از تماشای آن سیر نخواهید شد. در فست فود هتل سی نور می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را با طعم خوش تجربه کنید. اگر می‌خواهید بارگاه مطهر رضوی را از دور نظاره‌گر باشید، باید به رستوران روف گاردن هتل سی نور بروید. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. برای تجربه فضایی متفاوت می‌توانید به رستوران سنتی هتل سی نور با تم آبی و چوبی که در طبقات ۱۶ و ۱۷ است، سر بزنید. در این رستوران سنتی تمامی غذاها باکیفیت بالا ارائه شده که بسیار متنوع هستند.

هتل سی نور برای صرف صبحانه منویی شگفت‌انگیز و ویژه به مسافرانش ارائه می‌دهد. این منو آنقدر متنوع است که انتخاب از میان آن برای هر مسافری سخت است. صبحانه‌ هتل سی نور به صورت سرد و گرم سرو شود تا مسافران یک روز پر انرژی را شروع کنند. در منوی جذاب هتل سی نور هفتاد نوع خوراکی متفاوت را می‌بینید. این خوراکی‌های خوشمزه‌ نظیر چای، شیر، آب پرتقال، گراتن، شله زرد، املت، تخم مرغ آب پز، عدسی، لوبیا، سوسیس سرخ شده، میوه، خیار، گوجه، انواع نان، انوع پنیر و کره، مدل‌های متفاوت کالباس و غیره است. انصافا این منو رنگانگ جای تامل دارد و دهن همه را آب می‌اندازد. سالن صبحانه در بالاترین طبقه هتل قرار دارد که چشم‌اندازی دیدنی از حرم امام رضا را به نمایش گذاشته است.

تالارهای پذیرایی هتل سی نور مشهد

تالارهای پذیرایی هتل سی نور مشهد

هتل ۵ ستاره سی نور مشهد در طبقات ۱۶ و ۱۷ تالارهایی زیبا و شیک برای برگزاری مراسم‌های شما در نظر گرفته است. این تالارها مجهز به اتاق عقد، رختکن، اتاق آرایش و میز و صندلی‌های زیبا هستند. نورپردازی تمامی این تالارها بسیار زیبا انجام شده و مناسب مراسم عقد و عروسی است. هتل سی نور برای برگزاری جلسات نیز یک اتاق وی آی پی در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. برای برگزاری مراسم، جلسات، کنفرانس‌ها و همایش‌ها می‌توانید به طبقه دوم هتل سی نور با سالنی بسیار مجهز بروید. این سالن امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای نظیر دستگاه‌های صوتی و تصویری مدرن و دیگر امکانات لازم دارد. گنجایش سالن جلسات هتل سی نور به تعداد ۲۰۰ نفر است.

کافی شاپ هتل سی نور مشهد

هتل سی نور علاوه بر رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی، دارای کافی شاپی بسیار دوست‌داشتنی است. در این کافی شاپ می‌توانید خانواده، دوستان و همکاران خود را به صرف یک نوشیدنی گرم و سرد دعوت کنید. در طبقه اول هتل سی نور یک کافی شاپ ۲۴ ساعته را می‌بینید که با دکوراسیونی مدرن، محیطی فوق‌العاده را فراهم آورده است. این کافی شاپ نورپردازی حرفه‌ای و زیبایی دارد و در هر ساعت از شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران هتل است. همچنین باید اشاره داشته باشیم که کادر کافی شاپ هتل سی نور بسیار مجرب بوده و انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه را در کمترین زمان برای مهمانان عزیز سرو می‌کنند.

امکانات ویژه هتل سی نور مشهد

امکانات زیادی را نام بردیم؛ اما باید در مورد برخی از امکانات ویژه این هتل توضیحاتی را ارائه دهیم. برای مثال حمام ترکی و مغربی هتل سی نور که ازجمله ویزگی‌های خاص هتل محسوب می‌شوند این حمام خود به تنهایی نوعی جاذبه گردشگری به شمار می‌رود که خاطره‌ای به‌یادماندنی از رزرو هتل سی نور مشهد را در ذهن شما ثبت خواهد کرد. حمام ترکی و مغربی هتل سی نور تفریح خوبی بعد از زیارت و گشت و گذار در بازارهای جذاب مشهد است. ناگفته نماند که هتل سی نور برای شادابی و نشاط میهمانانش امکانات جذاب دیگری مانند غار نمک، اتاق ماساژ مخصوص بانوان، اتاق ماساژ وی آی پی برای آقایان و جکوزی نیز دارد.

جاهای دیدنی اطراف هتل سی نور مشهد

جاهای دیدنی اطراف هتل سی نور مشهد

هتل لوکس سی نور مشهد دقیقاً در جوار حرم مطهر رضوی قرار دارد؛ به همین دلیل به سادگی و در کمترین زمان ممکن، می‌توانید خودتان را به حرم مطهر رضوی برسانید. از جاهای دیدنی اطراف هتل سی نور می‌توان به مراکز تجاری جذاب مانند بازار هفده شهریور و بازار رضا اشاره نمود. علاوه بر این می‌توانید به موزه آستان قدس که یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های ایران محسوب می‌شود، سر بزنید. این موزه در حرم امام رضا قرار دارد. برای دیدن جاذبه‌های گردشگری مشهد مانند پارک زیبای کوهسنگی، مناطق ییلاقی شاندیز، طرقبه و زشک، پارک کوهستانی وکیل آباد و پارک زیبای ملت می‌توانید از مترو و خطوط اتوبوسرانی استفاده نمایید.

موقعیت مکانی هتل سی نور مشهد

خوشبختانه هتل سی نور مشهد در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد. این هتل دقیقاً در میدان ۱۷ شهریور، نبش دانش غربی واقع شده است و شما با کمک خطوط بی آرتی، مترو و اتوبوس می‌توانید به هتل سی نور دسترسی داشته باشید. باید بدانید هتل سی نور به راه‌آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری مشهد نیز مشرف است. پس با هر وسیله نقلیه‌ای که به مشهد سفر کنید، نباید نگران وضعیت دسترسی خود به هتل باشید. از طرفی باید بدانید که هتل سی نور دارای تاکسی سرویس، ترانسفر رایگان و پارکینگ است؛ بنابراین اگر با وسیله نقلیه خود به مشهد سفر می‌کنید، اصلاً نگران پارکینگ نباشید. زائرین محترم مشهد می‌توانند از ترانسفر رایگان از فرودگاه نیز استفاده کنند. همچنین سرویس رفت و برگشت، در اختیار مسافران عزیز قرار می‌گیرد.

دسترسی هتل سی نور به بازارهای مشهد

همان‌طور که اشاره کردیم هتل سی نور در نزدیکی حرم امام هشتم قرار دارد. در کوچه پس کوچه‌های اطراف حرم، مغازه‌های کوچکی را می‌بینید که برخلاف طول و عرضشان، اجناس بسیاری را برای فروش دارند. جالب است بدانید با اقامت در هتل سی نور دیگر نیازی نیست سوار وسیله نقلیه عمومی شوید تا به مراکز خرید برسید، چراکه در اطراف شما انواع و اقسام مغازه‌های پوشاک، کفش، کیف، لباس، شال، انگشتر، سوغاتی، عطر، عینک و غیره وجود دارد. تنوع در این فروشگاه‌ها بسیار بالاست و جالب‌تر اینکه قیمت اجناس در این مراکز تجاری بسیار مناسب است.

قوانین رزرو هتل سی نور مشهد

ساعت تحویل اتاق‌های هتل سی نور ۲ بعدازظهر است و ساعت تخلیه اتاق معمولا ۱۲ انجام می‌شود. از جمله قوانینی که برای کودکان زیر ۳ سال در نظر گرفته شده، هزینه اقامت رایگان است؛ اما برای کودکان ۳ تا ۶ سال باید از سرویس نیم‌بها استفاده کنید. اگر کودک شما بالای ۶ سال دارد به عنوان یک نفر اضافه محسوب می‌شود. باید بدانید پذیرش خانم‌ها فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است. از آنجایی که هتل سی نور دارای ترانسفر استقبال رایگان فرودگاهی است می‌بایست بدانید که جهت انجام ترانسفر در زمان رزرو، مشخصات پرواز خود مانند شماره پرواز، ساعت پرواز، ساعت حرکت از مبدا و شرکت هواپیمایی را در قسمت توضیحات خاص ثبت کنید. از خدمات رایگان این هتل شارژ چای و آب معدنی است.

قیمت هتل سی نور مشهد

قیمت هتل سی نور مشهد با توجه به نوع اتاق، چشم‌انداز رو به حرم، تعداد نفرات، مینی بار و امکانات دیگر مشخص می‌گردد. قطعاً قیمت اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته با سوئیت‌های ویژه مانند سوئیت یک خوابه دو تخته رضوی، سوئیت پرنسس و سوئیت سلام متفاوت است. در واقع هر چه امکانات رفاهی اتاق شما بهتر و باکیفیت‌تر باشد، قیمت اتاق و سوئیت شما بیشتر خواهد بود.

جمع بندی

هتل سی نور مشهد را باید از نزدیک ببینید تا تمامی این گفته‌ها اثبات شود. این هتل هیچ‌چیز کم ندارد؛ خیالتان راحت شما دست روی یک هتل همه‌چیزتمام گذاشته‌اید. با مطالعه مقاله آشنایی با هتل سی نور مشهد حتما متوجه شده‌اید که این هتل حتی لایق ۶ ستاره است. شما عزیزان می‌توانید برای دیدن تصاویر بیشتر وارد صفحه هتل سی نور مشهد در وب سایت ایران هتل آنلاین شوید.

منبع: iranhotelonline.com

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. در کل هتل سی نور مشهد هتل خوبیه مخصوصا استخرش. پرسونل هتل مودب و آموزش دیده هستن؛ با این حال از یک هتل ۵ ستاره انتظار میره سطح کیفیت صبحانه اش بهتر باشه. هنگام صرف صبحانه و نهار راهروها و آسانسور خیلی شلوغ بودن و مجبور بودیم زمان زیادی رو صبر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *