کسب و کار

تدریس زبان آلمانی در آموزشگاه ملل صد در صد تضمینی

تدریس زبان آلمانی امروزه رواج بیشتری پیدا کرده است چون این زبان در زمره ده زبان برتر و گسترده جهان قرار دارد. در اتحادیه اروپا نیز زبان آلمانی بزرگ ترین و بیشترین تعداد زبان مادری را شامل می شود. آموزشگاه زبان ملل با کلاس ها و دوره های آموزشی زبان آلمانی به صورت صد در صد تضمینی، دریچه های پیشرفت را به روی زبان آموزان عزیز باز خواهد کرد. شرکت در کلاس های حضوری و غیر حضوری در موسسه با شرایط یکسان و راندمان بالا برگزار خواهد شد.

نحوه شرکت در کلاس های آموزشی آموزشگاه زبان ملل

برای شرکت در کلاس ها و دوره های آموزشی در موسسه ملل فقط کافی است وارد سایت شده و با شماره های مربوطه تماس بگیرید. شما می توانید در کلاس های حضوری و آنلاین تحت شرایط یکسان این زبان را فرا بگیرید. کارشناسان ما نسبت به سطح و دانش زبانی شما، فرایند ثبت نام را انجام داده و راهنمایی های لازم را به شما می کنند.

شرکت در کلاس های آنلاین نیز مزیت های زیادی دارد و نیاز نیست وقت خود را برای رفت و آمد صرف نمایید. مدت زمان کلاس ها یک ساعت و نیم بوده و همه زبان آموزان باید در ساعت مقرر در کلاس حاضر باشند. مطالب درسی طبق برنامه ریزی صحیح آموزش داده می شود و تمام فایل های صوتی و تصویری برای زبان آموزان مورد استفاده قرار می گیرد. تمام شرایط تدریس زبان آلمانی در کلاس های حضوری و آنلاین یکسان هستند و همچنین آزمون ها نیز طبق روال یکسان برگزار خواهد شد.

جهت یادگیری و آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان ملل روی لینک زیر کلیک کنید:

https://melalinstitute.com/home/service/10012/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86

درباره زبان آلمانی بیشتر بدانیم

همه می دانیم که شرایط کشور آلمان برای مهاجرت ایرانیان به گونه ای است که زندگی را ایده آل و راحت می سازد. آلمان کشوری بسیار زیبا بوده و دز واقع بسیار مهاجر پذیر است. شرایط برای مهاجران به گونه ای رقم می خورد که می توانند با شرایطی متعدد برای مهاجرت اقدام نمایند‌.

افراد زیادی تصمیم می گیرند برای مهاجرت و مسافرت و تفریح به این کشور سفر کنند. از این رو باید با این زبان آشنا باشند‌. به همین دلیل این روزها بازار تدریس زبان آلمانی رونق ویژه ای گرفته است. البته هستند افرادی که کلا به این زبان علاقه دارند و صرفا به همین منظور یادگیری این زبان را دنبال می کنند.

ناگفته نماند که زبان آلمانی قدری با زبان های دیگر متفاوت است و مدت زمان یادگیری آن قدری بیشتر از زبان های انگلیسی و فرانسوی خواهد بود. اما این اطمینان را به شما می دهیم که آموزشگاه زبان آلمانی ملل در این مسیر همگام و همراه با شما عزیزان، فرایند یادگیری زبان را دنبال می کند. شما نیز باید با اراده قوی در این مسیر گام بردارید و تحت نظارت اساتید برجسته ما این زبان را فرا بگیرید.

درباره زبان آلمانی بیشتر بدانیم

کلمات و واژگان آشنا در زبان آلمانی

بر خلاف ایده و نظر برخی افراد که از زبان آلمانی غولی ساخته اند، یادگیری این زبان می تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد. اما این را نیز بابد در نظر داشته باشید که برای تدریس زبان آلمانی و هر زبان دیگری به عنوان زبان دوم و سوم، باید طبق اصول صحیح و متدهای به روز دنیا قدم برداشت.

افرادی که با زبان انگلیسی آشنا هستند، می توانند این نکته را بیشتر درک کنند که در زبان آلمانی کلمات مشابه زیادی با زبان انگلیسی وجود دارد و این امر، کار را آسان تر می سازد. حتی برخی اعتقاد دارند که زبان انگلیسی و آلمانی دو گونه یکسان هستند‌. جالب است که کلمات مشابه در این دو زبان در معنا و کاربرد یکسان مورد استفاده قرار می گیرند.

بسیاری از کلمات وام گرفته از زبان انگلیسی در زبان آلمانی، کاملا فرم این زبان را به خود گرفته و تغییر شکل پیدا کرده اند. برای درک بهتر، باید سعی کنید ریشه کلمات جدید و مشابه را پیدا کرده و رابطه بین آن ها را متوجه شوید. در این صورت تدریس زبان آلمانی برای اساتید و یادگیری این زبان برای زبان آموزان بسیار راحت تر و لذت بخش تر خواهد بود.

دلیل اهمیت تدریس زبان آلمانی

همیشه این سوال پیش می اید که چرا امروزه تدریس زبان آلمانی و یادگیری آن اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. در پاسخ باید گفت که این زبان یکی از مهم ترین زبان ها در دنیا به شمار می رود. زبان های زنده در دنیا کم نیستند اما درجه اهمیت بسیار مهم است. در دنیا حدود ۱۲۰ میلیون نفر به این زبان صحبت می نمایند.

یکی از دلایل اهمیت این زبان توجه به تاریخ و فرهنگ و شرایط زندگی در کشور آلمان به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی می باشد. گفتنی است که شرایط زندگی ایده آل در آلمان، ایجاد شرایط برای امکان تحصیل رایگان، اخذ اقامت راحت در این کشور و سایر شرایط باعث شده که بسیاری از افراد توجه ویژه ای به کشور آلمان داشته باشند. اما این نکته را باید به یاد داشته باشید که برای ثبت نام و تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان، حتما باید زبان آلمانی را یاد گرفته باشید.

مدت زمان یادگیری زبان آلمانی

یکی از سوال هایی که برای زبان آموزان پیش می آید این است که با توجه به روش های جدید و متدهای به روز دنیا برای تدریس زبان آلمانی، در کل یادگیری این زبان چه مدت به طول می انجامد. اما بابد گفت که به هیچ عنوان نمی توان زمان مشخص و دقیقی را برای این کار عنوان نمود و برای همه یک زمان یکسان در نظر گرفت.

در واقع نمی توان برای همه به صورت یکسان تضمین نمود که حتما در این مدت بر زبان آلمانی مسلط خواهید شد. شرایط زیادی وجود دارد که یادگیری زبان آلمانی را تحت تاثیر قرار می دهد و این را مطمئن باشید که نمی توانید هر زبانی را در یک چشم به هم زدن و به راحتی یاد بگیرید. یادگیری و تسلط بر هر زبانی نیاز به اراده قوی زبان آموزان و هم چنین تکرار و تمرین مداوم دارد.

در کل عوامل متعددی این فرایند را تحت تاثیر قرار می دهند که می توان به تجربه های قبلی، طرز قرار گرفتن در مقابل زبان، صبر و تحمل و مهم تر از همه داشتن انگیزه اشاره نمود. پس با این حساب بابد گفت که برای هر شخصی این مدت زمان متفاوت خواهد بود. اما با این وجود باید گفت که اگر زبان آموزان به طور روزانه تلاش کنند و یک دوره چهار تا هشت ماهه را با موفقیت پشت سر بگذارند و در این مدت تمرین و تکرار مداوم را فراموش نکنند، می توانند پس از طی این مدت زمان، مکالمات ساده روزانه را انجام دهند.

مدت زمان یادگیری زبان آلمانی

به عنوان مثال برای رفتن به کافه و رستوران یا کارهای این چنینی قادر هستند گلیم خود را از آب بکشند. برای تسلط کامل بر زبان آلمانی مطمئنا چندین سال باید تلاش کنید و تمرین و پشتکار زیاد را در دستور کار خود قرار دهید.

توصیه های مهم آموزشگاه زبان ملل برای یادگیری زبان آلمانی

در این قسمت برای شما زبان آموزان عزیز توصیه های مهمی داریم که مطمئنا توجه و به کار بردن آن ها فرایند یادگیری را برای شما راحت تر می سازد. این نکته را در نظر داشته باشید که تنها تدریس زبان آلمانی توسط اساتید نمی تواند موفقیت شما را نضمین نماید بلکه باید خودتان با برنامه ریزی دقیق این فرایند را نتیجه بخش بسازید. در ادامه پیشنهادات و توصیه هایی برای شما عنوان خواهیم کرد.

یادگیری الفبای آلمانی

هم زمان با تدریس زبان آلمانی توسط اساتید خود، به یادگیری دقیق الفبای آلمانی بپردازید و تمام آواها را با دقت گوش دهید. صدای تمام حروف را باید تشخیص دهید و بدانید که در کلمات چگونه ادا می شوند. در صورتی که زبا‌ن انگلیسی را می دانید، بهتر است الفبای هر دو زبان را با هم مقایسه کرده و با این کار یادگیری را برای خود راحت تر کنید.

یادگیری واژگان و گسترش دادن دایره لغات

پس از یادگیری کامل الفبای زبان آلمانی باید به دنبال افزایش دامنه لغات خود باشید‌. برای این کار از واژگان ساده آغاز نموده و آن ها را به خاطر بسپارید. مطمئنا اساتید شما زمان تدریس زبان آلمانی، با کلمات مهم و ساده شروع می کنند و شما باید از این فرصت ها استفاده نموده و سعی کنید همه‌ را به خاطر بسپارید. واژه ها را در جملات متعدد به کار ببرید و آن ها را ملکه ذهن خود کنید. دامنه لغات خود را گسترش داه و به دنبال یادگیری اسم ها، فعل ها و صفت های متعدد باشید.

ساخت جملات ساده

یکی از توصیه های اساتید هنگام تدریس زبان آلمانی این است که تمام کلمات یاد گرفته را باید در جمله به کار ببرید. بافت جملات آلمانی را باید فرا بگیرید و با استفاده از کلماتی که یاد گرفته اید از جملات ساده شروع کنید. ابتدا بافت ها و اصول نوشتاری اصلی را یاد گرفته و به مرور زمان بر آن ها تسلط پیدا کنید. بهتر است که در ابتدا عبارت های مهم و کاربردی را یاد گرفته و در ذهن بسپارید. این کار کمک زیادی به شما خواهد کرد.

مشاهده فیلم های زبان اصلی و گوش دادن به اخبار

در جدید ترین متد ها و تکنیک های تدریس زبان آلمانی اساتید از زبان آموزان انتظار دارند که با مشاهده فیلم های زبان اصلی یادگیری را برای خود راحت تر کنند‌. سعی کنید با فیلم های ساده تر شروع کنید. بهتر است فیلم هایی را در ابتدا انتخاب نمایید که با داستان آن آشنا هستید.

همچنین گوش‌ دادن به اخبار می تواند کمک زیادی به یادگیری لغات و اصطلاحات زبان آلمانی بکند‌. این کار مهارت های خواندن، درک مطلب، شنیداری و دامنه لغات شما را به طرز چشمگیری تقویت خواهد کرد.

گوش دادن به موسیقی و پادکست مطالعه کتاب داستان

اساتیدی که در زمینه تدریس زبان آلمانی فعالیت دارند، همیشه این توصیه را به زبان آموزان می کنند که کتاب های داستان زبان اصلی را حتما مطالعه کنند. داستان ها دنیایی از لغات و نکات گرامری و اصطلاحات را در خود دارند و هر کدام می تواند به اندازه یک دوره آموزشی برای شما درس داشته باشد.

موارد لزوم‌ در آغاز یادگیری زبان آلمانی

همچنین می توانید پادکست هایی با موضوعات مختلف تهیه کرده و گوش کنید. همه می دانید که گوش‌ دادن به موسیقی چقدر به یادگیری هر زبانی کمک‌ می کند. پس این توصیه ها را جدی بگیرید و همه را به کار ببرید تا مسیر یادگیری زبان را با موفقیت پشت سر بگذارید.

موارد لزوم‌ در آغاز یادگیری زبان آلمانی

نکاتی که تمام معلم ها قبل از شروع به تدریس زبان آلمانی، به زبان آموزان خود توصیه می کنند، مطمئنا می تواند پلی برای موفقیت آن ها باشد‌. در ادامه نکات مهمی را به شما یادآوری می کنیم که می توانند مسیر را برای شما عزیزان هموار تر سازند‌. اولین نکته داشتن انگیزه و هدف گذاری برای آغاز یادگیری زبان می باشد.

زمانی که شما بدانید چرا در این مسیر گام نهاده اید، مطمئنا می توانید با تمرکز بیشتر به مسئله آموزش بپردازید. نکته مهم دیگر این است که باید برای تمرین حتما وقت بگذارید و با آن ها پایبند باشید. تمرینات مداوم و تکرار مطمئنا فرایند آموزش و یادگیری را بسیار نتیجه بخش می سازد.

سطوح یادگیری زبان آلمانی

در آموزشگاه زبان ملل تمام سطوح یادگیری زبان آلمانی طبق سازمان CEFR برگزار خواهد شد. سطوح را در ادامه برای آگاهی بیشتر شما عزیزان عنوان می کنیم. تدریس زبان آلمانی در موسسه ما طبق اصول استاندارد انجام خواهد شد.

  • Lower Beginner: سطح A1
  • Upper Beginner: سطح A1
  • Lower Intermediate: سطح B1
  • Upper Intermediate: سطح B2
  • Lower Advanced: سطح C1
  • Upper Advanced: سطح C2

این سطوح در موسسه برگزار می شود و تمام مراحل طبق استانداردهای جهانی انجام خواهد شد. کتابی که برای تدریس زبان آلمانی مورد استفاده قرار می گیرد نیز از جدید ترین کتاب های آموزشی محسوب می شود. کتاب Starten Wir در آموزشگاه زبان ملل تدریس خواهد شد و زبان آموزان تحت نظارت اسانید برجسته و با بهترین متد ابن زبان را یاد می گیرند.

سخن پایانی

از آن جایی که امروزه تدریس زبان آلمانی با چالش های زیادی رو‌ به رو شده است و طرفداران این زبان نیز افزایش پیدا کرده اند، این دانشنامه را برای آگاهی بیشتر شما به رشته تحریر در آورده ایم. توصیه ما این است که با ثبت نام در دوره های آموزشی در آموزشگاه زبان ملل به صورت صد در صد تضمینی این زبان را یاد بگیرید. در این موسسه متدهای روز دنیا به کار می رود و تمام استانداردهای جهانی را در نظر می گیرند. سوالات خود را در سایت برای کارشناسان ما مطرح نمایید و در اسرع وقت پاسخ را دریافت دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *