بیانیه جامعه ورزش و جوانان مازندران برای حضور گسترده مردم درانتخابات ریاست جمهوری

به گزارش راه پایدار :

ایسنا/مازندران جامعه ورزش و جوانان مازندران برای حضور گسترده مردم درانتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کردند.

انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری، یکی دیگر از عرصه‌های حساس است که هر ایرانی، می‌تواند با رای اثرگذار خویش، زمینه‌ی بوجود آمدن دولتی مقتدر با پشتوانه مردمی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

انتخابات در ایران اسلامی، تجلی مردم‌سالاری دینی است که با شور و شعور و اشتیاق هموطنان به ویژه جامعه ورزش و جوانان استان مازندران در جهت آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، اینبار پانزدهم تیرماه را به حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل خواهند کرد.

قطعاً جامعه‌ی ورزش و جوانان مازندران بهمراه سایر اقشار جامعه، انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری را به پیروزی بزرگ دیگری برای ملت عزیز ایران تبدیل می‌کنند تا این حضور آگاهانه و مشارکت گسترده، نویدبخش آینده‌ای پُر فروغ برای وطن اسلامی باشد.

لذا از همه جوانان، ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و مسئولان ورزش و جوانان استان مازندران دعوت می‌کنیم با انسجام و همدلی مثال زدنی و به یاد شهید راه خدمت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و همراهان، برای توسعه بیش از پیش ایران اسلامی روز جمعه پانزدهم تیرماه در صندوق های رای حضور پُر شور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

خروج از نسخه موبایل