آشنایی با بهترین هتل های دبی از نظر دسترسی

برای داشتن یک تعطیلات رؤیایی خصوصا در فصل زمستان، هیچ مقصدی بهتر از دبی نیست. این شهر رؤیایی، آن‌قدر رنگارنگ و پرزرق‌وبرق است که انگار از دل یک قصه بیرون آمده و پذیرای مسافران است. اگر می‌خواهید به بهترین مراکز تفریحی و تجاری دسترسی داشته باشید و از جاذبه‌های دیدنی متعددی در زمانی کوتاه دیدن کنید، حتما سفر به دبی را در برنامه خود قرار دهید. البته بسیار مهم است که در یک هتل مناسب مانند هتل خالیدیا پالاس دبی اقامت کنید تا دسترسی مطلوبی به قسمت‌های مختلف شهر داشته باشید. اگر با هتل های خوب دبی از نظر دسترسی آشنا نیستید، خوب است ما را تا انتهای مطلب دنبال کنید.

معرفی چند مورد از بهترین اقامتگاه‌ها برای سفر به دبی

وقتی‌که می‌خواهید یک هتل همه‌چیزتمام را برای اقامتی رویایی رزرو کنید، باید فاکتورهای مختلف را در نظر بگیرید. درحقیقت، عوامل متعددی وجود دارند که امتیاز یک اقامتگاه را بالا می‌برند تا مورد توجه مسافران قرار گیرند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که نباید از اهمیت آن غافل شد، دسترسی مطلوب هتل است. درواقع، اقامتگاه انتخابی شما باید در نقطه‌ای از شهر واقع شده باشد که بتوان به‌راحتی از مراکز مهم شهر بازدید کرد. اگر یک هتل لوکس و فوق‌العاده رویایی در منطقه‌ای دورافتاده ساخته شود، نمی‌تواند نظر مخاطبان را آن‌طور که باید به خود جلب کند؛ چون دسترسی مناسبی به مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی آن ندارد؛ بنابراین، بسیار مهم است که هنگام رزرو هتل دبی به دسترسی آن‌ها هم توجه داشته باشید. در ادامه، چند مورد از بهترین هتل های دبی از نظر دسترسی را با هم مرور می‌کنیم.

هتل خالیدیا پالاس

هتل خالیدیا پالاس دبی یکی از هتل های معروف در منطقه دیره است که تنها ۶۰۰ متر با برج ساعت فاصله دارد. این هتل پنج‌ستاره امکانات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهد تا از سفرشان لذت ببرند. فاصله این هتل تا موزه دبی تنها ۲/۴ کیلومتر است و با ساحل الممرز هم فقط ۶ کیلومتر فاصله دارد. در هر زمینه‌ای، بهترین امکانات در هتل خالیدیا ارائه می‌شوند تا بهترین سفر ممکن را به دبی داشته باشید.

برج العرب

برج العرب را می‌توان معروف‌ترین هتل دبی دانست که تقریبا همه افراد در سرتاسر دنیا آن را می‌شناسند. این برج با ۳۳۰ متر ارتفاع به‌عنوان بلندترین برج دنیا شناخته می‌شد؛ اما بعدها رقبای زیادی پیدا کرد. چیزی که هنوز هم برج العرب را نسبت به هر هتل دیگر برتری می‌بخشد، هفت‌ستاره بودن آن است. البته باید بدانید که این یک اصطلاح است و در هیچ جای دنیا هتل ها بیشتر از پنج ستاره ندارند؛ اما زرق‌وبرق این هتل آن‌قدر زیاد است که آن را یک هتل هفت‌ستاره معرفی می‌کنند.

می‌دانیم که محله شیخ زاید دبی معروف‌ترین و شلوغ‌ترین محله از دید مسافران است. این نقطه از شهر کاملا لوکس و رویایی است و آسمان‌خراش‌ها در سرتاسر آن دیده می‌شوند. برج العرب با قرارگیری در منطقه شیخ زاید، دسترسی مطلوبی به تمام جاذبه‌های دیدنی مهم شهر دارد. ازآنجاکه ایستگاه مترو نیز در نزدیکی آن واقع شده، می‌توانید با حمل‌ونقل عمومی به‌راحتی خودتان را به هر نقطه از شهر برسانید.

هتل آتلانتیس د پالم

هتل آتلانتیس د پالم یکی دیگر از هتل های پنج‌ستاره و مجلل دبی است که در منطقه ساحل جمیرا واقع شده است. این ساحل به‌تنهایی یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری در دبی محسوب می‌شود که انواع امکانات رفاهی را به‌صورت یکجا دارد. آتلانتیس د پالم هم به‌عنوان یک هتل پنج‌ستاره، تمام امکانات رفاهی را به مسافران ارائه می‌کند. این هتل نیز دسترسی مطلوبی به نقاط مختلف شهر دارد. فاصله هتل آتلانتیس از برخی جاذبه‌های شهر به شرح زیر است:

ازآنجاکه آتلانتیس د پالم در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان بهترین هتل‌سوئیت در دنیا معرفی شده است، می‌تواند در کنار هتل خالیدیا پالاس دبی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت باشد.

هتل کمپینسکی امارات

به فاصله ۲۰ دقیقه از فرودگاه دبی، هتلی به نام کمپینسکی‌مال امارات وجود دارد که یکی از بهترین هتل های پنج‌ستاره دبی برشمرده می‌شود. این هتل در منطقه البرشا واقع شده و دسترسی فوق‌العاده‌ای به اغلب جاذبه‌های این شهر دارد. نزدیک‌ترین جاذبه به هتل کمپینسکی، اسکی دبی است که دقیقا مقابل این هتل قرار گرفته است. برخی دیگر از جاذبه‌های نزدیک هتل هم به شرح زیر هستند:

می‌بینید که هتل کمپینسکی‌مال امارات همچون هتل خالیدیا پالاس دبی به اغلب جاذبه‌های این شهر نزدیک است و می‌توانید تنها با پیاده‌روی به بسیاری از آن‌ها دسترسی داشته باشید؛ بنابراین، این هتل می‌تواند برای رزرو هتل دبی مناسب باشد.

فلای تودی امکان رزرو بهترین هتل های دبی را فراهم کرده است

اگر برای پرداخت‌های ارزی دچار مشکل هستید و نمی‌توانید هتل های خارجی را به‌راحتی رزرو کنید، فلای تودی این مشکل را برای‌تان حل کرده است. کافیست یکی از یک‌ونیم میلیون هتلی که از سراسر دنیا برای‌تان فهرست شده را انتخاب کنید و سپس در کمتر از چند دقیقه پرداخت را به‌صورت ریالی انجام دهید. این پلتفرم در کمترین زمان ممکن رزرو اتاق را برای شما انجام می‌دهد؛ بنابراین، برای رزرو هتل های دبی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. علاوه‌بر بهترین هتل های دبی، بلیط هواپیما دبی هم در این پلتفرم ارائه می‌شود.

خروج از نسخه موبایل