کسب و کار

دانلود فیلم

دنیای سینمایی مارول دنیال قهرمانان است  از قهرمانان و شخصیت‌های شرور و منفی گرفته تا قهرمانان پروتاگونیست و محبوب . داستان‌های سینمای مارول  پراز  فراز و نشیب است. به همین دلیل  شاید گاهی اوقات دنبال کردن خط داستانی فیلم‌های محتلف مارول باعث گیج‌شدن مخاطبان می‌شود. علاوه بر این افرادی که به تازگی با دنیای سینمایی مارول آشنا می‌شوند، ترجیح می‌دهند با دیدن فیلم‌های مارول به ترتیب درست، با آگاهی بهتری نسبت به خط داستانی این مجموعه فیلم‌ها سراغ تماشای فیلم‌های جدید مارول بروند. جهان سینمایی مارول به شکل رسمی از سال ۲۰۰۸ با اکران سینمایی مرد آهنی آغاز شد و با اکران هالک شگفت‌انگیز ، مرد آهنی ۲ و ثور پی گرفته شد اما اگر به دنبال دیدن فیلم‌های مارول به ترتیب داستانی باشید نباید دیدن مجموعه را از فیلم مرد آهنی آغاز کنید. در ترتیب داستانی کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو فیلم اول و پس از آن کاپیتان مارول و مرد آهنی  قرار گرفته‌اند. سریال های ابرقهرمانی به اندازه فیلم های ابرقهرمانی، و یا حتی بیشتر از آنها طرفدار دارند. این سریال‌ها  در ژانرهای مختلف ساخته می‌شوند و معمولا با ژانر اکشن همپوشانی دارند. برخی از آنها طنز هستند و برخی دیگر در فضایی سنگین و تیره روایت می‌شوند. انتخاب بهترین سریال  های ژانر ابر قهرمانی کاری بس دشوار است، زیرا این حوزه غنی از آثاری است که هریک طرفداران خاص خود را دارد . برای  دانلود فیلم های سینمایی و سریال های  دنیای مارول و ابر قهرمانان روز و جدید  به سایت ناب مووی مراجعه کنید. در این سایت می توانید  هم نسخه زبان اصلی و همچنین نسخه زیر نویس فارسی را دانلود کنید و از دیدن فیلم های سینمای مارول  به وجد بیایید و لذت ببرید.

فیلم شوالیه های گاتهام

سریال شوالیه های گاتهام یک مجموعه اکشن، جنایی، درام، رازآلود، علمی تخیلی و هیجان‌انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جفری جی هانت، دنی کانن، الیزابت هنستریج، لورن پتزکه، اریک دین سیتون و امریکا یانگ است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط دو کمپانی Berlanti Productions و Warner Bros. Television تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز ناتالی آبرامز، کارولین دایز، چاد فایواش و جیمز استوتراکس براساس شخصیت‌های خلق شده توسط باب کین و بیل فینگر، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون اسکار مورگان، فالون اسمیت، تایلر دی کیارا، اولیویا رز کیگان، ناویا رابینسون، میشا کالینز، آنا لور، راهارت آدامز، دیوید کریستین ولبورن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ پخش سریال شوالیه های گاتهام اولین بار از تاریخ ۱۴ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی از شبکه The CW Network (The CW) در کشور آمریکا آغاز خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، هلند، اتریش، فنلاند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد؛ تهیه‌کنندگی مجموعه شوالیه های گاتهام را مایلو گرگوری، جفری جی هانت، دنی کانن، ملیسا جیروتی، ناتالی آبرامز، گرگ برلانتی، چاد فایواش، دیوید مدن، سارا شچتر و جیمز استوتراکس به صورت مشترک برعهده داشته و فیلمبرداری آن نیز توسط جیمز هاوکینسون انجام شده است؛ مجموعه شوالیه های گاتهام بر روی اعضای خانواده بتمن و دیگر شخصیت‌های مکمل دی‌سی کامیکس متمرکز است؛ شبکه سی‌دابلیو The CW در فوریه سال ۲۰۲۲ یک قسمت آزمایشی را برای ارزیابی سفارش داد و سپس در می ۲۰۲۲ سریال شوالیه‌های گاتهام را انتخاب کرد؛ فیلمبرداری قسمت آزمایشی در آوریل ۲۰۲۲ در سراسر خیابان‌های تورنتو آغاز شد و فیلمبرداری بقیه فصل در ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز گردید.

فیلم شوالیه های گاتهام

مجموعه تلویزیونی شوالیه های گاتهام پس از مرگ بروس وین جریان خواهد داشت، جایی که پسرخوانده او با هنرنمایی اسکار مورگان با فرزندان دشمنان قسم خورده بتمن متحد می‌شود تا با بی‌عدالتی مبارزه کنند؛ حال که بزرگ‌ترین محافظ شهر گاتهام کشته شده است، جرم و جنایت سر به فلک کشیده و این وظیفه گروه شوالیه‌های گاتهام است که با اتحادشان نه تنها از نام خود دفاع کنند بلکه شهر را از شر جنایت نجات دهند؛ میشا کالینز که برای بازی در سریال Supernatural به شهرت رسید، در مجموعه تلویزیونی شوالیه‌های گاتهام ایفاگر نقش هاروی دنت خواهد بود، کسی که به دنبال اجرای عدالت برای مرگ بروس وین می‌باشد؛ شما می‌توانید نسخه اصلی سریال فوق‌العاده جذاب و تماشایی شوالیه های گاتهام را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت ناب مووی دانلود و تماشا کنید.علاقه مندادن به سینمای ژانر اکشن و محاطبین دنیای مارول می توانند برای تماشا و دانلود سریال شوالیه های گاتهام به سایت ناب مووی مراجعه کنند.

216ec0cb 3ecb 4c27 9483 e778613273e2 1

سریال روزها

سریال روزها یک مجموعه تاریخی، درام و هیجان انگیز محصول کشورهای آمریکا و ژاپن به کارگردانی مشترک هیدئو ناکاتا و ماساکی نیشیورا است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط سه کمپانی Lyonesse و Netflix Studios و Warner Bros تولید شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز جون ماسوموتو براساس کتابی به همین نام نوشته ریوشو کادوتا، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کوجی یاکوشو، کائورو کوبایاشی، اوجی سوزوکا، یوریکو ایشیدا، کنیچی اندو، یوتاکا تاکنوشی، دندن، یاسوشی فوچیکامی، کن میتسویشی، میتسورو فوکیکوشی، فومیو کوهیناتا، نائوماسا موساکا، تومومی مارویاما، شیگمیتسو اوگی، یوشی ساکو، کازویا تاکاهاشی، یوکی ایزومیساوا، تاکوما اوتو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ سریال روزها که براساس حوادث واقعی ساخته شده است، تهیه‌کنندگی مجموعه روزها را هیرویوکی ایکدا، جون ماسوموتو، دایسوکه سکیگوچی، ریوهی تاکادا، شینیچی تاکاهاشی و ماسودو توموکو به صورت مشترک برعهده داشته‌اند؛ در ۱۴ و ۴۶ دقیقه بعدازظهر روز ۱۱ مارس سال ۲۰۱۱ میلادی زمین‌لرزه‌ای عظیم با قدرت ۹٫۰ ریشتر در شرق ژاپن در ساحل اقیانوس آرام به وقوع پیوست و سونامی‌های پرقدرتی که در پی آن به نیروگاه هسته‌ای شماره یک فوکوشیما برخورد کرد سبب از کار افتادن سامانه‌های خنک‌کننده رآکتورها و شکل‌گیری حادثه اتمی نیروگاه فوکوشیما شد؛ شما می‌توانید سریال روزها را با  زیرنویس فارسی  از سایت ناب مووی دانلود کنید همپنین برای دانلود سریال و تماشای آنها به این سایت مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *